wie herkent dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by emje, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. wij dachten 7 weken te zijn maar gister op de echo bleek ik nog maar 5 weken te zijn. er was namelijk alleen nog maar een vruchtzakje te zien. nu heb ik sinds vanavond een drukkend/stekende pijn bij mijn rechter heup. wie herkent dit. kan dit een teken zijn van weer een miskraam? of hoort het bij de 5 weken?

2. emje

emje Niet meer actief

niemand :(

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Nee sorry ik kan je er niet mee helpen!

4. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    ja je kunt gewoon later je ei hebben gehad of later bevrucht
    ik dacht bij ons zoontje ook al 8 week te zijn en was er uiteindelijk maar krap 6

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik herken het niet alleen ik dacht ook 8 weken te zijn..
    op de echo leeg vruchtzakje ...
    ze zeiden een miskraam... ik wilde het niet weghalen dan maar af laten komen vanzelf kreeg toch een gesprek bij gyn en inwendigge echo ik zag een mooi kloppend hartje ik bleek 5,5 week...

inmiddels zaterdag 20 weken alles gaat perfect

6. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jen > Met 5 weken had ik ook steekjes, geen reden tot paniek meis. Je hebt er nu waarschijnlijk geen last meer van?

wow suzy wat een verhaal, gelukkig wilde jullie de natuur zijn gang laten gaan anders hadden ze gewoon een levend vruchtje weggehaald :S

7. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Hier ook zo'n soort verhaal. Wij dachten ook al 8 weken zwanger te zijn. Bij de echo bleek dat we alleen nog maar en vruchtzakje hadden en ik 4 weken zwanger was. Ze hebben ons toen verteld dat ze niet wisten of dit goed zou gaan. Ik helemaal in tranen.. Maar gelukkig hebben wij doorgezet! En zie mijn banner! En steken had ik inderdaad ook, heel vervelend vooral met in je achter hoofd te denken dat het dan misschien wel fout gaat. Maar het kunnen gewoon krampen van je groeiende baarmoeder zijn. Was bij mij ook zo. Kop op meid! Hou hoop!

Liefs, Sensa

8. WillyD

WillyD Actief lid

Mar 29, 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi,

ook ik heb met de eerste echo een hele andere berekening gehad!
    ik dacht zelf zo'n 9 weken te zijn (volgens berekening)
    maar de echo kwam niet verder dan een krappe 6 weken.
    zat bijna 4 weken tussen.
    was wel wat onzeker maar bij een latere echo een mooi kindje te zien en een mooi hartje!

houd nog even moed tot de volgende echo.

groetjes willy

Share This Page