Ik maak me zorgen!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by xSNDY19x, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    hier dan de update.

ik ben net terug uit het ziekenhuis en damn wat duurde het wachten lang zeg pff..
    eerst kreeg ik van 2 meiden de groei echo, en daaruit bleek dat haar hoofdje en beentjes ongeveer 2 weken achter liggen met de groei, maar haar buikje was wel goed gegroeit zoals het hoorde.
    haar hoofdje is ook al hellemaal ingedaald!

Maar mijn bloeddruk was nog steeds 140/85. dus ik moest weer na het lab om bloed te prikken voor de 3de keer. en moest plassen in een potje! om te kijken voor zwangerschapvergifteging.

nu moet ik volgende week vrijdag weer terug na de gyn om mijn bloeddruk weer te meten, en dan die week daarna moet ik weer terug voor weer een groei echo. als daaruit blijkt dat ze weer niet gegroeit is moeten we ons echt zorgen maken maar ze verwachten dat het goed komt want ze krijgt wel genoeg eten via de navelstreng binnen hebben ze gemeten met zo'n doppler meting ofzoiets(?).

met de kleine zelf was het verder wel goed, haar hartje klopte heel normaal zoals het hoorde en ze lag dus al hellemaal ingedaald. en we konden der spierballetjes zien!

Dus ik ben benieuwd over 2 weken bij de nieuwe groei echo. en volgende week voor mijn bloeddruk.

Share This Page