Ok.. Eefjes eerste verjaardag komt er aan.. en ik wil echt zo'n foute verjaardagstaart.. maar heb nog niets echt gevonden wat ik zocht.. ik denk aan een soort slagroomtaart met iets gaafs er boven op.. Wie heeft er leuke tips, sites.. bakkers.. woon in de achterhoek! alvast bedankt!
wij hebben hier op het forum bij een mede mama ( zij doet het voor de hobbie) een stapeltaart (2 lagen) met een kroontje met een 1 en haar naam erop besteld...ben ook heel benieuwd hoe hij wordt
ik weet dat amfy van dit forum ook aan taartenbakken doet ( mag het hier vast wel neer zetten van haar ) Cakemom - Hyves.nl
Consider: prachtige taart, voor hoeveel personen is hij? Wij laten voor de verjaardag van onze dochter ook een gelijkaardige taart maken. Maar nu zit ik heel erg te twijfelen of ik 1 laag of 2 lagen wil.
Die van ons was officieel voor 15 personen, maar er konden makkelijk 20 stukken uit. Wij hadden daarnaast nog een appeltaart, want ook veel mensen houden van onze familie recept appeltaart.
Kijk anders even bij clubs: de taartdozen. Daar zitten er veel die taarten maken, ook voor anderen, Daar kun je vast een oproepje plaatsen
wow wat n mooie taarten Wij hadden er eentje vd hema: errug lekker (toevallig vandaag op verjaardag weer op) Met een foto erop dat ze haar handjes in de lucht doet: hiephiephoera! Alvast een fijne verjaardag!
ik neem er altijd een van de hema. kun je zelf kiezen wat voor afbeelding je er op wilt. lievelingstekenfilm figuurtje of gewoon een stoere of juist lieve foto van de jarige jop. ben van het gemak bestellen en afhalen haha.
Je moet even naar de clubs gaan en dan "taartdozen". Daar zitten alle dames die taarten maken en dan plaats je gewoon een oproepje!