16 weken en nog geen buikje!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naad24, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben nu 16 weken zwanger en heb nog geen buikje......merk wel dat m'n broeken niet zo goed meer dichtgaan maar verder niks.
    Probeer ook iedere x m'n baarmoeder te voelen maar die voel ik niet, word er zo onzeker van!!

Om me heen zegt iedereen wees blij dat je nog geen buikje heb want die komt nog wel.
    Zijn er meerdere dames waarbij nog helemaal niks te zien is? Dit is mijn eerste kindje.

Voel me verder ook helemaal super,nergens last van(gelukkig) maar dat maakt me af en toe nog onzekerder. Zie alleen aan m'n tepels dat er wat aan het veranderen is met m'n lichaam.

Sorry als ik zo klaag:(

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Met 12 a 13 weken overgestapt op een positiebroek. Maar echt zichtbaar was het buikje niet.
    Met 20 weken begon het pas echt te tonen en aan het einde van de zw.schap... nou ja de foto's staan hier wel ergens op zw.pagina haha :D

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ja je hoort vaak dat bij een 2e zwangerschap het eerder te zien is maar ik had nu ook pas een klein buikje bij 20 weken. en nu pffff haha

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    bij mijn eerste begon het pas met 20 weken, daarna was er geen houden meer aan;)

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

komt vanzelf meid... de 1 groeit sneller als de ander zou je niet tedruk over maken..
    maar snap best dat het leuk is om een buikje te krijgen maar wees niet bang die komt echt wel hoor :D

ik keek wel eens bij de fotoalbums week tot week de 1 heeft al een behoorlijk buik en de ander heeft
    nog een mooie platte buik dus het zegt echt helemaal niets

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ken het hahaha ben nu 27 weken en het begint EINDELIJK wat te groeien mn buik...

Het verschilt gewoon zo bij iedereen.. ook aan waar je placenta ligt.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Is bij iedereen verschillend meis, de ene heeft een wat grotere buik als de andere en bij de ene groeit hij sneller dan bij de andere, maak je geen zorgen ( is makkelijker gezegd dan gedaan i know ;) ) maar probeer je er zo min mogelijk druk over te maken, zo lang je iedere keer bij de vk te horen krijgt dat alles goed gaat is het goed .. toch ?

8. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik ben ook 16 weken en ook nog geen buik. Wordt er nu gek van omdat ik zo graag ook wil showen met mijn buik en steeds meer mensen gaan zeggen al 4 MAANDEN?? Je ziet nog niks... daar wordt je dus ook nu moe van maar goed kunnen hun ook niks aan doen is meer mijn gevoel. Ik hoop dat onze buiken snel komen dan!

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

zo stond ik dus van de week bij de apotheek.. 'er staat in ons systeem dat u zwanger bent en of borstvoeding geeft, klopt dat nog?'
    Dan kan je best door de grond zakken dat niemand het ziet :(

10. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Bij je eertse zwangerschap duurt het ook lang denk ik bij mijn zag je het pas na 5 maanden en bij de tweede bij 3 maanden en nu bij 6 weken al:)
    Als je broeken moeilijker dicht gaan wil toch wel zeggen dat er al iets veranderd is;)
    Heb geduld dalijk groeit hij ineens erg hard en blijft hij groeien :D

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    maak je geen zorgen;) Kijk maar in mijn album:)

12. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Met 20 weken begon je het bij mij ook pas te zien en toen was het ook echt nog maar een mini bolletje :D Alleen bekenden zagen het omdat ik normaal een hele platte buik heb.

Geen zorgen maken dus, nog even geduld hebben! :)

13. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, waar je je al niet druk om kan maken he:(........

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kreeg pas een buik met 23 weken ;)

15. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    voordat ik zwanger bleek te zijn was ik op dieet.
    Was altijd wel stuk steviger, maar aardig wat kilo's eraf.
    Begin zwangerschap nog eens 10kilo kwijt.

Ik ben nu ruim 23wkn van een tweeling, en kijk maar eens in mn fotoboek. Ik krijg nog steeds te horen van mensen: 'jeetje, wat een klein buikje, zijn het er echt wel 2?!?'

Ja, het zijn er echt 2, alleen zagen de mensen het niet omdat ze me anders kennen of te weinig zagen/zien. Nu kun je het wel zien, maar heeft bij mij zelf tot zo'n 20wkn geduurt.
    Ze zeggen ook dat het bij de eerste zwnagerschap lang niet zo snel gaat als met een volgende. Hij komt wel, echt!!

16. Codi

Codi Lid

4 aug 2008
    25
    0
    0
    Noord Holland
    Wees maar lekker trots dat je nog geen buikje hebt hor want die komt er echt nog wel.!
    Had het zelf pas dat ik net 30 weken zwanger was ging bijna met zwangerschapsverlof en toen vroegen mensen goh ben je al zolang zwanger dan Hahahahaha ..
    En bedenk ook wat er niet aankomt hoeft er straks ook niet af ;)

Xx

Deel Deze Pagina