Ik maak me zorgen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariloo, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb op 8 weken en 6 dagen een goede eerste echo gehad. Kindje bewoog en het hartje hebben we zien kloppen.

Ik ben nu 11 weken zwanger en maak me een beetje zorgen... ik heb minder symptomen..

Kan het na die eerste echo ook nog verkeerd gaan????? Hebben jullie hier ervaring mee??

Alvast bedankt voor de reacties!

groet,
    Mariloo

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

het kan zijn dat het verkeerd is gegaan MAAR je zit bijna op je piek qua hormonen en dat nemen je klachten ook af.dat gebeurt altijd vanaf 12 weken (oke in uitzonderlijke gevallen niet)
    ik zou je niet heel veel zorgen maken.

en anders bel even naar je vk die is er voor mischien mag je dan wel even langs komen voor het luistenen naar het hartje oid

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Bij mij gingen de symptomen weg rond de 9 weken.....zoals het weeïge gevoel en had ook geen gevoelige borsten meer.
    Werd er behoorlijk onzeker van, dat is dus voor niks geweest want ben nu al 36 weken zwanger.

Ik denk dat heel veel vrouwen onzeker zijn....maar probeer te genieten!!!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Denk dat bijna alle vrouwen onzeker zijn. Bij mij werden klachten ook minder bij 10 weken. Bij mijn vorige zwangerschap al bij 9 weken. Nu bij 11+2 een goeie echo gehad, maar twee dagen later alweer net zo onzeker.
    Als je het niet meer houdt en de zenuwen zitten je echt dwars; gewoon de VK bellen en vragen of je tussendoor even mag komen om hartje te luisteren.
    Sterkte en goeie zwangerschap!

5. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ohh bedankt voor de reacties!

Ik moet aankomende maandag voor een 2e afspraak naar de verloskundige, dus opzich als ik nu zou bellen, denk ik dat ik toch niet eerder mag komen....
    Zouden ze dan al het hartje kunnen horen???

Ik heb af en toe nog wel een krampje in mijn onderbuik... is dat nou een goed teken of een slecht teken??????

6. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is een goed teken hoor! Je baarmoeder groeit. Ik heb het ook nog af en toe. Ik hoop eigenlijk dat bij mij de symtomen (de misselijkheid) ook gaan afnemen volgende week. Dan kan ik weer een keer normaal wat eten :D

Deel Deze Pagina