foliumzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Augmam, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    ik ben net zwanger maar is het nu al te laat om foliumzuur te slikken? of heeft het nog effect?

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meteen beginnen met slikken! Het heeft nog effect!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja hoor kan geen kwaad dat je het nu pas slikt..ik slikte het ook pas toen ik wist dat ik zwanger was...had niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn...slik je het gewoon wat langer door...ik slik het nu nog en zal het de hele zwschap blijven slikken..

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ja hoor tot 10 weken werkt het prima daarna is het niet meer nodig maar kan ook geen kwaad!
    Ook ik slik het nu nog steeds maar dat komt omdat het bij de vitamientjes in zit die ik slik

5. susy26

susy26 Niet meer actief

heb ik ook gedaan tot een week of 10, kan idd geen kwaad,is alleen maar goed!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Doen! Ik slik het (in combinatie met andere vitamines) mijn hele zwangerscha. Het kan in ieder geval geen kwaad.

7. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    oke bedankt ik heb gelijk 150 pillen gekocht

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb die pillen van davitamon mama plus...zit meteen alle benodigde vitamines in en vis olie...wel duur 15 euro maar voel me er nog steeds goed bij

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    die vitaminen van Davitamon zijn deze week in de aanbieding, ik geloof bij de Kruidvat. Krijg je 25% korting, scheelt toch weer.

Ik gebruik die ook, zit inderdaad alles in + visolie.

10. Bri

Bri Niet meer actief

ook als je nu pas begint met foliumzuur, heeft dat zeker nog zin. ik weet niet meer of het nou tot 10 of tot 12 weken was; langer slikken kan geen kwaad dus hou voor de zekerheid 12 weken aan.

gefeliciteerd met je zwangerschap! begrijp ik goed dat je er een beetje door verrast bent?

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik ben ook pas begonnen met foliumzuur toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.(rond week5)
    Slik nu ook die davitamon mama plus met visolie!

12. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    slikken!!!
    ik adviseer je die van Solgar. Prenetal Nutriens puur vitaminen en geen andere troep zoals conserveringsmiddelen ect.
    Ze noemen dit de ferrari onder de vitaminen.
    succes!!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik schop deze weer even omhoog. De kans dat je in de eerste ronde na het stoppen met de pil zwanger wordt is klein, maar toch.

Ik had gepland te beginnen met foliumzuur als ik zou stoppen met de pil, maar lees nu dat het eigenlijk al aan het begin van je laatste pilstrip moet... Ik begin wel vandaag, maar als ik jullie antwoorden op TS zo lees zal het zo'n ramp niet zijn toch?!

Zijn van die mama vitaminen beter dan foliumzuur?!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ze zijn niet per sé beter, maar ze zijn direct in de juiste samenstelling mbt zwangerschap en BV. Dus oa lagere dosis tot geen vitamine A en van andere zaken juist een hogere dosis, zoals het foliumzuur.

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Okee, dankje! Ik zal zo eens even gaan kijken in de winkel, lastig hoor als je zoveel hebt!

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je kunt beginnen met een zwanger worden vitamine. (hebben ze geloof ik o.a. bij Etos.) Maar ik heb zelf altijd gewoon een potje met B vitamines gehaald bij de kruidvat. Die zijn niet duur en foliumzuur is B11. Ook zijn er tabletten die alleen foliumzuur bevatten, maar die zijn meestal ook wel erg prijzig. Er zijn dus meerdere opties en daar zul je zelf een keuze uit moeten maken.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik gebruik ze ook van Kruidvat. heet geloof ik zwanger worden ofzo. Kost iets van 5 euro.

Deel Deze Pagina