ik maak me zorgen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sylvia1990, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb me gisteren nogal druk gemaakt, en een rotdag gehad!

En vandaag heb ik een beetje last van krampen soms komt het en soms gaat het weer en mijn verloskundige had gezegt je moet in de gaten houden of er regelmaat in komt.

Maar ik vind dit zo moeilijk te oordelen.. Ik heb namelijk kramp en dat houd lang aan en dan zakt het een heel klein beetje maar niet echt weg en dan begint het meteen weer dus ik weet niet of dit regelmaat is.. Het trekt namelijk niet echt weg..

Gr Sylvia

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Hoeveel weken ben je zwanger?

Heb je al gecontroleerd of je een blaasontsteking hebt?

Ten gevolge van een drukke dag kan je buik gespannen zijn. Neem een lekker warme lange douche, of bad of kruik dit helpt de buik ontspannen en neem even rust.
    Zakt het daarmee niet af bel dan de verloskundige.

Groetjes Ineke

3. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben 18 weken zwanger. Het is met ups en downs ik heb eergisteren een behoorlijk stressvolle dag gehad. En daarna hier en daar wat krampen gehouden nu gaat het wel weer beter, maar maak me erg ongerust.

Gr Sylvia

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sylvia

waarschijnlijk zijn het gewoon harde buiken. Geen probleem. Laat wel even urine nakijken voor de zekerheid. Verder wat rust nemen. Waarschijnlijk heb je een groeispurt en reageert de baarmoeder daarop met harde buiken. Gaat vanzelf weer over.

Mirjam

5. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja ik neem inderdaad wat meer rust, me harde buiken blijven wel. En heb soms een beetje menstruatie achtige pijn.. Vooral in me onderrug.

Heeft dat ook gewoon met de groei te maken?

Gr Sylvia

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja dat is groei pijn en hoort er gewoon bij.

Mirjam

Deel Deze Pagina