ik maak me zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gekkies, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekkies

gekkies Actief lid

21 feb 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me een beetje zorgen. Hier even kort mijn verhaal. In een eerder topic had ik verteld dat bij 21 weken een cyste in het hoofdje was gevonden en het hoofdje ook aan de kleine kant was. Bij 16 weken liep alles nog prima op schema, alleen bij 21 weken zat het hoofdje op 19 weken.

Het probleem waar ik me nu zorgen om maak is als ik mijn buik meet op navelhoogte mijn buik nog maar 7 cm is gegroeid en ik dus het idee heb dat mijn buik vanaf week 20 stil staat en ik nu 24 weken ben. Daarnaast ben ik ook pas 1 kilo aangekomen.

Ik ben heel misselijk geweest en kan nog steeds geen aardappels en bruin brood eten. Ik leef dus vooral op wit brood en pasta's. Ik heb het idee dat mijn kindje dus te weinig voedingsstoffen binnen krijgt en dus niet groeit.

Iemand ervaring? Tips?

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik groeide tussen de 20 en 26 weken niet hard maar daarna schoot mijn buik vooruit.

Ook ik kon niet veel verdragen tijdens mijn zwangerschap maar ben zwangerschapsvitamine's gaan slikken.

Niet iedereen komt veel aan tijdens de zwangerschap dus je hoeft niet veel aan te komen ;)

Als je je echt zorgen maakt zou ik de vk eventjes bellen.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Toen ik 24 weken was zat ik nog op -2 kg door het overgeven.
    Ik vind het al heel wat dat je pasta's kan eten.
    En inderdaad probeer een goede multi zwangerschapsvitamine te slikken.
    Het kan verder wel eens gebeuren dat een kindje niet helemaal op schema loopt met de rest, iedereen is immers uniek. Zolang ze niet hebben gezegt dat het ernstig is zal het dus ook wel meevallen.
    Mijn buik liep ook een beetje achter met 26 weken heb toen rond 30 weken een groeiecho gehad daarbij bleek dat ze wel gewoon prima op schema lag. Alleen mijn buik gewoon kleiner was dan het gemiddelde, maar de baby zelf niet.

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring en tips voor je meid, maar wat een onzekerheid. Als je het niet vertrouwd moet je de verloskundige of gynaecoloog bellen hoor!

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier precies hetzelfde de vorige zwangerschap. Van 20 tot 26wk niets aangekomen, maar daarna ging het snel.

Deel Deze Pagina