Ik maak me zorgen...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meiske80, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Wat balen dat je je zo voelt zeg, volgens mij is het enige dat je nu gerust zou stellen een donkerder streepje? Snap je helemaal, je ziet het liefst een knaller.
    Maar op dit moment ben je echt zwanger! Je bent overtijd, geen krampen/bloed, alleen wat lichte maar duidelijke testjes. Een streep is nog altijd een streep, en het kan echt zijn dat je pas over een week of twee echte knallers krijgt!
    En als je toch nog wilt testen vandaag: een paar uur niks drinken en dan vanavond testen? Bij mij zijn de testen echt veel donkerder later op de dag, ondanks dat de urine dan wat lichter is. Geen idee hoe dat werkt.
    Sterkte meid!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hou je niet teveel vast aan een knaltest... sommige vrouwen krijgen die tijdens hun hele zwangerschap niet en zetten gewoon na 9 maanden (of 8 dan ;)) een gezond kindje op de wereld.

Zelfs al zou je over 3 dagen wel een knaltest hebben die mijn beeldscherm doet krakken, dan is dat nog steeds geen garantie voor het verdere verloop van je zwangerschap... geloof me maar, ik weet waar ik het over heb.

Zolang je geen rare krampen hebt in combinatie met overdreven bloedverlies moet je proberen je niet te druk te maken. Laat het los, stop met testen en geniet van het feit dat je NU zwanger bent.

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb roze verlies nu... :(

4. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Ach hè nee...hopelijk zet het niet door en is het innesteling!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee toch:(

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ah nee he? :(:( natuurlijk hoop ik dat het onschuldig is... Hoe is het nu?
    Niet de duidelijkheid die je wil :(

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Iets meer roze... ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als vorige keer.. game over, and pray for a miracle.. thanks meiden voor de steun x

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    misschien tevergeefs, maar ik ga toch ontzettend duimen. Misschien klopt dit wel bij het verkeerde gevoel wat je had....?
    Maar Meiske, wat vind ik dit rot voor je. Hou je goed, of niet, veel sterkte! x

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff jeetje meis dat klinkt niet goed :(
    Sterkte met afwachten..

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Aaah, nee!! Dit is niet het nieuws wat ik wilde lezen. Wat rot, meis!! :( Heel veel sterkte en ik blijf toch echt nog duimen voor een wonder!! Knuffel!

11. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    oei dat klinkt niet goed allemaal.

Bij mij liepen de streepjes afgelopen oktober ook niet op, werd een vroege miskraam helaas.

Ik hoop voor je dat het bij jou toch nog anders mag uitpakken!

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik duim dat het een innesteling is. Sterkte met afwachten meid!

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dankjulliewel meiden!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik duim ook dat het een innestelling is. Heeft het nog doorgezet? Heel veel sterkte, is zo akelig die onzekerheid :(

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het blijft bij lichtroze afscheiding.. maar dat had ik vorige keer ook, een week lang :$ en de ha en vk maar zeggen, het kan nog, het kan nog... had inmiddels witte testen... maargoed, elke keer is anders. Heb met vl afgesproken als het niet echt doorzet dat we eind vd week nog een testen... maar ik voel me niet meer zwanger en heb ook wat lichte buikpijn.

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoe is het bij jou, mamabri?

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat rot voor je.
    Hier gaat het tot nu toe goed. Heb niet meer getest, doe ik eind van de week.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb een positief verhaal voor je.

Ik deed een test op mijn NOD, een heel licht treepje. De test de dag erna was duidelijker! Ik teste best wat af, en ineens werd het streepje lichter. Iemand zei tegen me 'dat ziet er niet goed uit' De test die daarop volgde was ook weer lichter. Ik verloor oud roze/bruin bloed. en zelfs een paar keer helder rood.
    Na 2 dagen weer een test gedaan, en het streepje knalde ineens. Ik heb tot een week of 11/12 (oud) bloed verloren.

Het resultaat wilt momenteel uit bed gehaald worden :)

Goed dat je nu even niet test. Je word er echt gek van anders. Eind van de week zou je toch wel echt verschil moeten zien.

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb een 2 verhalen... Eerst de negatieve, geen oplopendr strepen en een mk, maar ook een verhaal met geen oplopende knaltesten en licht positief, zelf die van moeder voor moeders was licht.. was toen 6 weken en later zelfs vooruit gezet en dat werd mijn dochter! Sterkte!

20. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bedankt meiden, dan hou ik nog een heel klein sprankje hoop dat het goed komt... we zullen er vanzelf achter komen... Lief dat jullie het met me willen delen.

Deel Deze Pagina