Ik snap je onzekerheid.. Heb inmiddels ook al 5 miskramen achter de rug tussen 5 en 16 weken.. Pffff... Vreslijk zenuwslopend is het zwanger zijn dan!
nog steeds in onzekerheid zie ik... hoop dat je, ondanks de zorgen, ook wat rust hebt gevonden. hoe tegenstrijdig dat ook klinkt. ik vond de 'zal het wel goed gaan' veel onrustiger dan 'het zal wel niet goed gaan' (snap je wat ik bedoel?). hoe dan ook, ik blijf met je meehopen! de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit!
Ja dat ben ik helemaal met je eens! Ik ga er vanuit dat het niet goed gaat, gebaseerd op de vorige MA. Maar omdat ze me toen ook niet konden helpen bij de ha (die had gekeken en zei dat het de innesteling was, daarom bloedverlies) en het bloedonderzoek ook nog beide kanten op kon gaan, weet ik ook dat dat dus allemaal geen zin heeft. Het enige wat erop zit is afwachten... (en heel vaak broekloeren op de wc ) Ik hou jullie op de hoogte!
Vandaag wat meer bloedverlies, en buikpijn. Vk gebeld, ik mag iets eerder voor de echo, 30 mei. ALS dat nog zin heeft dan.... Eerder dan dat had volgens haar geen zin... dan zagen ze misschien niks omdat ik dan niet ver genoeg was
Ja denk van wel.. veel bloedverlies en krampen, eind vd week nog testen maar zel wel weg zijn dan.. bedankt voor de steun
Oh Meiske80..wat verschrikkelijk! a Ik heb je verhaal gevolgd de afgelopen dagen..Jakkes niet leuk! Veel sterkte...
Dankjewel.... ja echt ***** he... had er zo'n goed gevoel over een week geleden. Maar het was een korte droom. Hopelijk snel een plakker voor ons...
Bekijk bijlage 395678 Bekijk bijlage 395679 Na drie dagen bloedverlies... vandaag maar weer eens getest.. hij is iets lichter