Hallo! Maak me zorgen. Ben een week of 5 geleden uit eten geweest en heb daar een lekker gevuld varkenshaasje gegeten. Ik ging er van uit dat varkenshaasjes altijd gaar waren maar toen ik ergens halerwege eens goed (voor zover dat mogelijk is bij schemerlicht) ging kijken kwam ik er tot mijn schrik achter dat het helemaal niet zo gaar was als ik dacht. De week daarna was ik grieperig, maar daarin was ik niet de enige op mijn werk. Dag of 10 na het eten gigantische hoofd- en nekpijn gehad en sindsdien voel ik me weer prima. Verder niet zo veel aandacht aan besteed. Maar afgelopen weekend drong het opeens tot me door dat ik weldegelijk rauw vlees heb gegeten en toen ik op internet ging kijken zag ik dat grieperige verschijnselen horen bij een toxoplasmosebesmetting. Maak me nu continu zorgen. Slaap slecht en kan me niet ontspannen. Denken jullie dat het zin heeft nu nog actie te ondernemen? Ben inmiddels 21 wkn zwanger. Vast bedankt voor de reactie
Hallo, Als je je erge zorgen maakt kan je altijd je verloskudnige bellen, eventueel kan je bloed laten afnemen op toxoplasmose. Groetjes imke