Och jee. Ik was al een beetje bang voor slecht nieuws. Ik geloof meteen dat het heel onwerkelijk is. Net een slechte film. Echt ontzetten naar dat het is uitgezaaid. Gelukkig kunnen ze nog wel dingen doen die ze verwachten dat succesvol zullen zijn. Maar het is gewoon heel heftig. Zeker omdat hij zich nog best goed voelt. Heel veel sterkte! Hou je taai!
ah nee wat een rot nieuws voor jullie allemaal! Toch hoop ik dat hij snel kan beginnen aan de chemo. Zodat er iets gedaan kan worden aan de uitzaaiing. Heb je genoeg steun in je omgeving hierbij? Ik vind het zo rot voor je...
Oh wat naar zeg voor jullie kan het mij voorstellen dat het lijkt alsof je in een slechte film bent beland.. heel veel sterkte.
Jeetje wat een rot bericht voor jullie. Of de grond even onder je voeten wegzakt... Sterkte en ik denk aan jullie
Wat erg! De wereld staat nu even stil en jullie denderen in een sneltrein verder. Je weet niet waar naar toe. Sterkte de komende tijd. Hopelijk snel starten met een behandelplan.
Bah, weer een slecht bericht er bovenop . Vind het echt vreselijk naar voor jullie. Heel veel sterkte!!
Bah, wat rot nieuws voor jullie! Hopelijk kan de behandeling wel snel beginnen voor jullie. Heel veel sterkte! X
Ik was er al een beetje bang voor toen er nog geen nieuws was. Wat ontzettend kl*te is dit zeg. Voor jullie allemaal Weet gewoon even niet wat ik kan zeggen..
Dat is schrikken.. Hopelijk gaat de chemotherapie straks goed zn werk doen en komt hij er daarna weer helemaal bovenop! We duimen met zn allen voor jullie!
O nee! Wat vreselijk voor jullie en zo onwerkelijk Ik bid dat de chemotherapie zijn werk gaat doen!! Veel sterkte en kracht!
Oh nee! Heel veel sterkte om dit te laten landen en met de heftige tijd met de chemo's. Ik duim mee voor een succes volle behandeling! Hebben jullie het de kinderen al kunnen vertellen? Hoe zijn zij er onder?
Wat een naar bericht hebben jullie gekregen. Heel veel sterkte voor jullie gezin. Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar en jullie omgeving!
Ach nee! Maar hou je vast aan het feit dat het geen leuk perspectief is, maar wel een hoopvol perspectief! Ik hoop met jullie mee. Zorg goed voor elkaar en wees lief voor elkaar en voor jezelf!