Ik maak me zorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Philou, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoe gaat het nu met hem? Is hij thuis?
     
    Philou vindt dit leuk.
  2. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Ja, hij is thuis. Is heel moe, misselijk en duizelig. Last van oorsuizen. Voelt zich opgeblazen door de grote hoeveelheid vocht die hij heeft gehad. Moeilijk om hem zo te zien. Maar wel fijn dat ik voor hem kan zorgen en dat hij het toelaat. Nu twee weken rust en dan de volgende kuur als het allemaal goed gaat.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    <3
     
    Philou vindt dit leuk.
  4. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Fijn dat hij thuis is maar het hakt er in dus. Zorg maar lekker voor hem. Sterkte!
     
    Philou vindt dit leuk.
  5. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Fijn dat hij thuis is. Rot dat hij zich zo vervelend voelt. Helaas hoort dat er bij. Hopelijk trekt het snel weg. Voor jou ook fijn dat je nu iets voor hem kunt doen en hij dat accepteert. Het is niet niks allemaal. Hoe gaat het met zijn zoontje?
     
    Philou vindt dit leuk.
  6. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    ❤️❤️


    @Syane Ja wel okee. Er zijn momenten dat hij niks wil en niks goed is. Dan zit er een vraag of zorg dwars. Zodra we daar dan over praten is het ook weer goed. Ook heeft hij wat meer behoefte aan geborgenheid. Zo slaapt hij bij ons en wil hij soms niet spelen maar thuisblijven om met papa te zijn. Maar ik denk dat dat allemaal vrij normaal gedrag is in zo’n situatie. Dus voor nu gaat het wel. Hopen dat dat zo blijft.

    Vriend voelt zich een stuk beter! Hopen dat hij de dip-periode een beetje door gaat komen. Maar voor nu voelt hij zich naar omstandigheden goed en dat is heel erg fijn.
     
    Vero0504, GossipGirlxoxo, Kindje3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Heel normaal gedrag idd. Zeker met zijn voorgeschiedenis.
    Fijn dat je vriend zich vrij goed voelt. Hopelijk blijft dit zo.
     
    Philou vindt dit leuk.
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.595
    13.146
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Had even een tijdje niet bijgelezen zie ik, maar wat een prachtig onderschrift zeg! ♡ Gefeliciteerd!!

    Ik begreep uit je vorige post dat ie zo ongeveer nu z'n tweede kuur zou krijgen. Is die inmiddels geweest of staat die voor komende week op de planning?

    Goed dat jullie ook aandacht besteden aan de zorgen die z'n zoontje om z'n vader heeft ♡
    Gaat het met jouw en jullie eigen zoontje naar omstandigheden ook goed?
    En kan jij zelf nog goed terecht met je verhaal bij je dierbaren?
     
    Vitamientjuh, Philou en Kindje3 vinden dit leuk.
  9. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Dankjewel❤️!

    De tweede kuur staat inderdaad voor deze week op de planning. Hij wordt morgen weer opgenomen. Hij is de eerste kuur al met al redelijk doorgekomen. En de tumormarkers zijn gedaald. Wil nog niet met zekerheid zeggen dat de chemo aanslaat, maar het is een goed teken. Ik sta er dus ook wat positiever in dan de eerste kuur.

    De kinderen doen het goed. Ze vinden het wel moeilijk dat hij weinig energie heeft en daardoor niet met ze kan spelen zoals ze gewend zijn. En ze hebben natuurlijk hun zorgen en vragen. Maar ze gaan er goed mee om. Ze kunnen toch een hoop hebben wanneer je open en eerlijk bent over de situatie. Super trots op ze❤️.

    Verder gaat het wel. Nogal overdonderd door de zwangerschap. Zo onverwacht. Absoluut geen ideale situatie. Ik heb me er ook wel rot door gevoeld. Maar inmiddels overheerst toch wel blijdschap en ben ik dankbaar dat we dit samen mogen meemaken. Al heb ik nog steeds momenten dat ik het allemaal even niet weet. Bang ben voor wat komen gaat. Dan is het toch wel heel fijn om een eeuwige positivo als hem naast je te hebben staan. Hij vindt het dan ook fantastisch om nog een keer vader te worden. En hij is een geweldige vader. Dus uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen.

    We hebben gelukkig lieve mensen die er voor ons zijn. Daar kan ik zeker met mijn verhaal terecht. En niet alleen dat. We krijgen zoveel hulp aangeboden voor van alles. Vind het echt bijzonder. We hebben het getroffen met zulke mensen om ons heen. Ik loop nog bij de POH en dat heb ik ook wel nodig. Ik weet niet of het uiteindelijk genoeg is, maar dat zie ik wel. Voor nu gaat het in elk geval wel.
     
    Mya, Susy, Kindje3 en 24 anderen vinden dit leuk.
  10. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.439
    1.611
    113
    Wat een bijzonder kadootje <3.
    Gelukkig gaat het al wat beter met jullie. Hopelijk verloopt de tweede chemo ook redelijk. En het klinkt alsof jullie er samen wel komen:)
     
    Philou vindt dit leuk.
  11. Zizzy

    Zizzy Actief lid

    16 feb 2021
    168
    93
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat dat je heeft overdonderd maar wat een mooi cadeau!
    Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en dat jullie ondanks de moeilijke tijd kunnen genieten.
    Veel sterkte alvast met de volgende chemo!
     
    Philou vindt dit leuk.
  12. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Ik zie ineens je handtekening @Philou, van harte gefeliciteerd, fantastisch nieuws!
     
    Philou vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wauw wat een bijzonder nieuws zeg. Snap dat het even schrikken is maar hopelijk kunnen jullie er snel met volle teugen van gaan genieten.

    Heel veel sterkte de komende tijd met de volgende chemo!
     
    Philou vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Jeetje ik heb je hele topic gemist, lees dit nu voor het eerst:(. Wat een schrik maar ook fijn dat de kuur aan lijkt te slaan. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap❤! Ook dat heb ik nergens voorbij zien komen en zie ik nu in je onderschrift. Ik denk dat ik hier op zp onder een soort digitale steen heb gelegen ofzo :oops:
     
    Huismuisie en Philou vinden dit leuk.
  15. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Bedankt lieve dames❤️.

    @GossipGirlxoxo Ik was ook niet zo actief de laatste tijd, dus ik denk dat het wel meevalt met die digitale steen:p.
     
  16. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Veel succes de komende week weer!
    Hebben jullie al mensen om je heen verteld over de zwangerschap of is het nog jullie geheimpje
     
    Philou vindt dit leuk.
  17. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Oh wauw je bent zwanger❤️ Van harte gefeliciteerd. Ik hoop met heel mijn hart dat je ondanks de situatie waar jullie nu in zitten durft te genieten van dit kleine wondertje.
     
    Philou vindt dit leuk.
  18. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Onverwacht, maar hopelijk ga je er ook van genieten. En ook veel sterkte gewenst met de volgende kuur van je vriend. Misschien dat zijn blijdschap dat jullie samen een kindje krijgen hem ook een beetje door deze zware tijd sleept.
     
    Philou vindt dit leuk.
  19. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Gefeliciteerd met de zwangerschap. Kan me voorstellen dat dit heel dubbel is, maar ook een bijzonder cadeautje.
    Veel succes en sterkte met het traject en ik hoop op een voorspoedige zwangerschap
     
    Philou vindt dit leuk.
  20. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Dankjulliewel❤️❤️.

    Haha nou, ik wilde het nog even voor ons houden tot ik er echt helemaal aan gewend was of zoiets. Maar vriend heeft het vandaag per ongeluk verteld aan zijn beste vriend. Komt door de chemo volgens hem:rolleyes::roflmao:. Achja, ik vind het ook wel weer aandoenlijk. Hij is gewoon zo enthousiast. En ik weet ook niet hoe lang dat wennen aan nog nodig heeft. Ik vind het toch ook wel fijn om het te delen met mensen dicht bij ons. Misschien juist wel vanwege de soms dubbele gevoelens.

    Het sleept hem in ieder geval zeker door deze tijd heen. Bij mij zal het genieten nog wel komen denk ik. Er zijn momenten dat ik me even geen zorgen maak en me vooral gelukkig en dankbaar voel bij het idee dat we een kindje krijgen. Hopelijk gaat dat gevoel straks overheersen.
     
    Loveischocola, Zuul, Mammavantwee en 16 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina