Moe, gesloopt. Toe aan rust en een keer goed nieuws. Vriend heeft zijn laatste kuur en de CT-scan die bepaalt hoe het verder gaat gehad. Morgen de uitslag daarvan. Goed nieuws houdt in dat er geen operatie volgt en hij het traject van controles in gaat. Slecht nieuws betekent toch een operatie. Verandert verder niks aan zijn overlevingskans die heel erg goed is, maar het is een vrij zware operatie waar hij natuurlijk ook weer van moet herstellen. En dat zal toch wel weer een klap zijn, want dan duurt het allemaal nog langer. We zijn zo klaar met dit gezeik. Hij wil zo graag aan zijn herstel werken en vooruit kijken. En ik kan ook niet meer inmiddels. Mijn hart breekt echt als ik hem zie huilen omdat hij zijn werk mist. Of rust moet houden terwijl dat helemaal niks voor hem is. Dus ik hoop zo dat we morgen goed nieuws krijgen. Die controles zijn uiteraard ook spannend, maar dan kunnen we tenminste weer vooruit kijken. Dat zal ons ondanks de situatie van mijn vader heel erg goed doen.
Ik hoop van ganser harte dat jullie vandaag dat goede nieuws krijgen waar jullie zo op hopen en dat je vriend de operatie bespaard word.. Wat zijn jullie sterk als koppel.. Fingers crossed hier!!
Dankjulliewel❤️! Wat duurt wachten op zo'n gesprek toch lang. Nog een uurtje maar het voelt als een eeuwigheid. Weet ook niet waar ik het zoeken moet van de zenuwen. Blegh.