Wat fijn, gefeliciteerd met deze uitslag! De controles zullen altijd even spannend zijn, maar dit is natuurlijk geweldig!
Wat een super fijn nieuws! En wat een opluchting, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt:"Houdt het dan nooit op?", Ook nu met je vader.... Deze is binnen, geniet van het goede nieuws en geef ruimte aan al het slechte nieuws. Geniet hier van en een dikke knuffel voor al het andere.
Wat fijn om jouw opluchting hier te lezen! Nu samen even genieten van dit nieuws en dan volle bak voor revalidatie en genezing. Komt goed!
Wat een fantastisch nieuws Philou!! Ik hoop zo dat de ellende nu eens klaar mag zijn en dat deze nare periode ervoor zorgt dat jullie een nog hechtere stevigere basis hebben waar jullie een gelukkige toekomst op mogen bouwen met straks jullie cadeautje als kers op de taart!!
❤️❤️ Ja heel erg fijn! Hij moet het komende jaar wel elke maand op controle komen. Daaruit kan alsnog een operatie of chemokuur volgen. Maar goed. Dat zien we dan wel weer. Voor nu kan hij zich richten op zijn herstel. Ondanks dat ik blij ben met het goede nieuws voel ik me toch niet zo goed als gehoopt. Loop het hele weekend al te huilen. Heel moe. Gewoon wat somber. Zal wel de spanning zijn die wegvalt.