Ik maak me zorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door Philou, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Lief, dankjewel.
     
    YaelStone vindt dit leuk.
  2. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    Ik lees dit allemaal net pas, wat ontzettend naar dat dit jullie treft, ik hoop dat alles snel weer goed mag komen, en heel veel sterkte!
     
    Philou vindt dit leuk.
  3. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Leef ontzettend met jullie mee. Een digitale knuffel van mij
     
    Philou vindt dit leuk.
  4. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.453
    10.654
    113
    Heel begrijpelijk hoor met je eerdere ervaringen. Heb je hulp gezocht? Dat lijkt me wel goed om te doen. Om je ei kwijt te zijn maar ook om advies te krijgen in hoe hier mee om te gaan.
     
    Philou en femkes vinden dit leuk.
  5. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte! En ik denk ook dat je reactie helemaal niet gek is. Dat leg je niet zo naast je neer. Je hoeft ook niet altijd sterk te zijn. Je laat zo ook zien hoe veel je van hem houdt.
     
    Philou en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.742
    6.554
    113
    Vrouw
    @Philou dat is ook helemaal niet gek gezien de omstandigheden. Wat iemand anders ook al noemde laat het er uit en geef het de ruimte.
    Ik ken je niet persoonlijk, maar vanuit je berichten kom je altijd heel sterk over. Ik denk dat je meer aan kunt dan je nu zelf denkt. Juist omdat je zoveel liefde voelt voor deze man.
    *digitale knuffel*
    Ik duim zo hard voor een positieve uitslag
     
    Philou vindt dit leuk.
  7. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    ach, dat snap ik zo goed @Philou .
    Het is gewoon mega heftig, de angst dat je opnieuw je grote liefde moet verliezen/ziek gaat zien, is gewoon te veel.
    Ik hoop echt dat de uitslgen vrijdag goed zijn. Sterkte!
     
    Philou vindt dit leuk.
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    Dat is heel erg logisch dat je zo denkt, krijgen jullie ook hulp vanuit ziekenhuis maatschappelijk werkster ofzo?
    ❤️
     
    Philou vindt dit leuk.
  9. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    @Philou je hoeft dit ook niet te kunnen. Dat verlangt niemand van je. Tenminste: waarschijnlijk niet op de manier waarop je het jezelf op aan het leggen bent.
    Ter illustratie: ik hang al weken, zo niet maanden, aan C. Ik zou heel graag anders willen en als ze me op m’n werk zo zouden zien, slaat iedereen stijl achterover want zo kennen ze me niet.
    Totaal andere situatie de jouwe maar wat ik wil zeggen, is dat het niet uitmaakt hoe je hier uit gaat komen en op wat voor manier. Er ís ook geen handboek voor. Niemand weet wat je moet doen in jouw situatie. Nu is het zo en misschien over een poosje zal het veranderen. Dit mag er nu zijn en voel je daar niet schuldig over alsjeblieft.
     
    mamasenl, Philou, citroenrasp en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.517
    1.942
    113
    @Philou; hoe gaat het ondertussen met jou/ jullie?
     
    Philou, hummeltje5 en Syane vinden dit leuk.
  11. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik kom even een knuffel op afstand geven. Denk aan jullie
     
    Philou vindt dit leuk.
  12. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Veel sterkte gewenst!!
     
    Philou vindt dit leuk.
  13. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.143
    113
    * knuffel *
    Het is een k.u.t. situatie, hopelijk snel voorbij met alleen maar positieve berichten.

    Mijn man is hier bij dat soort dingen (die omvang althans) ook "neutraal". Ik ben binnen een dag ongeveer helemaal bijgelezen met alle ins en outs en binnen een week kan ik mn afstudeerscriptie zowat schrijven. Best lastig communiceren, hadden we ook met ons zoontje die toen een hygroma colli had. Hij sloot zich ervoor af, ik dook er tot de bodem in.

    Tegenwoordig geef ik aan dat ik mn ei gewoon ff kom storten. Enige wat hij dan doet is aanhoren meer niet. Mooie tussenweg.:roflmao:

    Hij heeft geen behoefte aan praten. Hij is echt een binnenvetter. Ik ook wel maar vervolgens moet ik een beroep doen op externe memorydumps want mn hoofs zit dan echt TE VOL en ik moet mn ei kwijt, ongeacht aan wie. 's nachts toen mn man sliep en ukkepuk rond tolde in mn buik dan maar kletsen tegen die buik en intussen een deken haken. Moest t toch ook weer uit mn systeem krijgen, normaliter ben ik een schrijver. Ik schrijf dingen van me af, maar daar had ik toen onvoldoende aan.

    Misschien helpt schrijven jou wel. Vuurkorf hielp hier ook maar die kwam pas toen alles definitief achter de rug was (zelfde als met mn vader, hij overleed en die avond stond er een vuurkorf aan).

    Lotgenoten contact kan je ook helpen. Maar dit zijn vaak van die punten dat mannen en vrouwen compleet andere wezens lijken, beetje van elkaar lenen lijkt dan zo ideaal maar dat gebeurd niet echt.

    Pas wel op dat hij nog ruimte heeft voor ZIJN ei. Niet dat hij zich belast voelt jou nog bezorgder te maken als hij met iets dwars zit en daarom maar zn mond dicht houd. Dat je je zorgen maakt is logisch, het is niet niks en het is wel je mannetje waar je enorm om geeft. Hij kan t eventueel zien als een compliment, met een beetje omdenken.
     
    Philou vindt dit leuk.
  14. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Sterkte en succes morgen @Philou
     
    Philou vindt dit leuk.
  15. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.552
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Succes alvast voor morgen @Philou.
    Krijgen jullie ook de CT-uitslagen dan of zijn die inmiddels al binnen?
     
    Philou vindt dit leuk.
  16. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Heel veel sterkte! Hier worden duimen gedraaid
     
    Philou vindt dit leuk.
  17. Heel veel sterkte voor morgen gewenst!!
     
    Philou vindt dit leuk.
  18. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte morgen.
     
    Philou vindt dit leuk.
  19. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Succes vandaag. Duimen draaien
     
    Philou vindt dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.742
    6.554
    113
    Vrouw
    Succes en sterkte. Ik duim
     
    Philou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina