Wat is het weer lekker druk bij de verloskundige ik vandaag naar de okter geweest, bij terugkomst gelijk verloskundige gebeld! voor een intake gesprek kan ik volgende week maandag komen en in september pas weer tijd voor echo,s en zo is het overal HELLLLp mischien ben ik dan onderhand al 3 maanden (of langer) zwanger mijn onderbuik begint al flink te groeien! en kom pas 7 september terugvan vakantie uit suriname, hoe weet ik nou of alles goed zit? snik snik liefs kussies
Tja... druk is druk, kunnen zij ook niets aan doen.. iedere zwangere wil de echo's hebben.. vrees dat je nog even geduld moet hebben.. Wil je dokter geen spoedecho geven ivm je vakantie?
Ik zou het ook aan ha vragen , die van mij zou daar zeker niet moeilijk over doen! Vooral als je niet weet hoe ver je bent en je wilt alle prenatale testen laten doe is het wel belangrijk als je weet hoever je bent ! Succes en fijne vakantie !
ik heb hem verplaatst naar zwangerschap, en ook je titel aengepast. deze was niet helemaal duidelijk.
ik zou het idd even aan je ha vragen of je een echo kan krijgen ....stel je voor dat je bijv een nekplooimeting wil laten doen ? dat schiet niet op zo ...
Da morgen inderdaad maar even de dokter bellen of dat mogelijk is, want ik loop al met zenuwen heb hem vandaag alvast de situatie uitgelegd hij zei maak maar afspraak bij de verloskundige voor voor de vakantie of erna dus hij maakte zich geloof ik niet zo druk! liefs
Je gaat zelf op vakantie tot 7 september, ik ga er vanuit dat je minimaal 2 weken gaat (waarschijnlijk meer). Dan kun je toch niet verwachten dat een verloskundige midden in het hoogseizoen nog ergens een gaatje over heeft in de komende 2 weken? Dokters en verloskundigen hebben het in de zomer vaak ook drukker omdat ze minder bezetting hebben.
Dat je onderbuik ontzettend opzet wil niet zeggen dat je al lang zwanger bent. Al aan het begin van je zwangerschap gaat je darmen opzetten en ruimte maken. Daardoor zet je buik al snel veel op. Ik neem aan dat je zelf toch wel een schatting kunt doen van hoe lang je al zwanger bent.