Ik maak melk!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MaMa, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Helemaal blij :D ik moest het even met jullie delen hahah van mn man kreeg ik niet meer begrip 'ja das handig'
    vaag eigenlijk hoe blij ik van een beetje melk kan worden :p onder de douche wel 1 hele druppel uit elke geperst ha

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaha leuk dat jij dat leuk vind. Ik zie daar zelf het meest tegenop, dat ik straks ga "lekken" hahah

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha.....cool! :D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik neem aan dat je bv gaat geven?
    Succes. ;)

5. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    hahaha super! Jij hebt dezelfde reactie als ik een week of 2 geleden. Zo trots als een pauw!
    Ik lek trouwens niet maar als ik mijn borsten inspecteer en knijp in mijn tepels komen er druppeltjes uit.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik lek ook nog niet gelukkig en ga ook niet in mijn tepels knijpen.

De vorige keer bij Aiden 8 maanden lang borstvoeding gegeven, dus dat komt dit keer vast ook wel weer goed! :D

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik lek nog niet nee en dat hoop ik voorlopig ook niet. Maar wel super trots dat mn twee 'meiden' in elk geval functioneren ghahah wil namelijk dolgraag bv gaan geven dus erg fijn dat net als miljarden vrouwen op de wereld ik ook melk kan maken :D
    Waarom snappen mannen dat nou niet? ;)

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Haha, leuke ontdekking! Hier ook af en toe een druppel, maar eigenlijk alleen als ik er aan zit...
    Weet niet of onze mannen het nog leuk vinden als het gebeurt tijdens een uitgebreide knuffelsessie......

9. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ik maak al jaren melk, terwijl ik naar mijn weten nog nooit zwanger ben geweest.
    Volgens de huisarts en na enkele bloedonderzoeken zou t niets ernstigs zijn.
    Ik ben wel een beetje benauwd wat voor gevolgen dat gaat hebben als ik straks daadwerkelijk zwanger ben. (Lekken ofzo)

Maar ach bespreken we tegen die tijd wel.

Eerst maar lekker klussen

10. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Heh, Met mijn eerste lekte ik al met 15 weken.. I was not amused.. zo vroeg al..

Anderhalf jaar na mijn bevalling lekte ik ook melk terwijl ik niet zwanger was, meer dan een jaar geen borstvoeding meer gaf, niks aan de hand, geen infectie.. gewoon lekte ik melk..

Wil ook niet weten hoe vroeg het nu gaat zijn.. misschien over een maandje wat pads kopen haha

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik lek al wel!!!
    17 weken zwanger en gisteren floepte er dus mooi een druppel uit zo in mn truitje...
    Niet dat ik gigantisch lek maar hou mn hart vast haha.

12. Luja

Luja Niet meer actief

Beter!!!
    Ik had vanochtend ook echt melk :D rond de 14 weken al af en toe een druppeltje, maar binnenkort moet ik ook echt zoogcomressen gaan dragen. Blijblijblij, laat de melk maar komen, dan houd ik het nu langer dan 10 weken vol!:D

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat grapipg, ik heb dat nog niet echt mogen constateren, maar wel elke ochtend dat er soort van gedroogde melk op mijn tepels zit...dus waarschijnlijk gebeurt er snachts wel iets ;)

14. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik heb in de zwangerschap niet gelekt en nu loopt mijn linkerborst gewoon leeg!:$ Ben net 2wk terug bevallen maar hoop niet dat het lang gaat duren want word er nu al kriegel van.
    Ik geef geen bv. In het begin kon ik dat geestelijk ook echt niet aan. Heb er ook geen spijt van dat ik het niet heb gedaan. Voelde me er niet echt prettig bij.

15. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms echt witte vlekken in me Bh van het lekken.. ik knip gewoon een inlegkruisje door midden en doe die in me Bh..

Deel Deze Pagina