Aaah... gek word ik van mezelf. Na 16 maanden in de mmm heb ik vorige week maandag een spontane eigen eisprong gehad. Geen.pregnyl dus ook geen bijwerkingen daarvan... ik ken niet de symptomen van een eigen cyclus omdat ik die nooit heb gehad. Geen idee dus wat normaal is en wat niet voor mij! Sinds zaterdag heb ik af en aan een bepaalde spanning in mijn borsten, soms echt pijn. Verder krampen in mijn onderbuik en dat houdt nu al de hele ochtend aan en straalt door richting liezen/bovenbenen. Soort spierpijn gevoel. Verder slaap ik al 3 nachten echt heel slecht. Ik weet dat het allemaal niks hoeft te zeggen en het alle kanten op kan, toch vind ik wat ervaringen delen wel fijn! De wens voor een kindje bestaat al ruim 2 jaar en na 16 maanden mmm zou het toch fantastisch zijn als het nu in de enige eigen spontane cyclus raak is!! Nog een week geduld...
Ohhh ik duim me suf voor je!! Hihi. Zou echt super zijn als het nu raak is Wanneer wil je een testje gaan wagen?
Ik duim voor je. Maarem.. hoe weet je dat je een eisprong had als je niet weet hoe dat voelt in je eigen cyclus?
Ik weet dat omdat ze dat met echo's hebben gevolgd. Ik ga denk ik zondag testen, ik heb ook geen idee hoe lang mijn natuurlijke lf is... normaal 13/14 dagen na pregnyl menstruatie. @Flora01, hoe was jouw echo?
Ik had een follikel van 12mm... Dus wel oke voor cd 10 En deze ronde toch al starten met IUI! De gyn ging meteen erin mee toen ik er naar vroeg! Erg spannend!
Oh wat goed zeg! Dus waarschijnlijk dit weekend je eerste IUI, wat onwijs spannend! Wij hebben maandag gesprek met de gyn. Ik hoop natuurlijk dat ik kan zeggen dat ik zwanger ben, maar anders wil ik ook afspreken wanneer we met IUI gaan starten... Ik hoop met alles wat ik heb dat dat niet nodig is En hoop voor jou dat de eerste IUI meteen raak is!
Wat fijn...! Hebben ze ook wel je progesteron getest eergisteren? Anders weet je natuurlijk niet of het een echte eisprong is. Heel erg veel succes ! Ik hoop dat dit je wondereitje is!
Geen bloed geprikt... zal maandag eens vragen of dat wellicht nodig was! Ik hoop ook echt zo erg op een wonder deze ronde! Word met de dag zenuwachtiger...
Progesteron prikken moet 7 dagen na vermoedelijke eisprong, daarmee kun je bevestigen of er daadwerkelijk een ovulatie is geweest. Heel veel succes !!
Nee, ik durf niet! Denk dat ik tot zondag wacht... (als ik dat geduld heb). Nu 11 dpo, is wel erg vroeg toch? Ik weet idd dat progesteron een eisprong kan bevestigen, echter was op de echo te zien dat hij gesprongen was dus zal wel niet nodig zijn geweest. Wordt na pregnyl ook niet gedaan.
Met echo zie je alleen dat de follikel weg is. Echtet niet of er echt een ovulatie is geweest, dat kan echt alleen met bloed onderzoek. ...of een positieve zwangerschap test Het is vroeg...maarja ik had allang getest
Ik snap het Ik bedoelde meer dat het toch niks had veranderd aan de eisprong zelf... Maar eigenlijk zouden ze dat ook na pregnyl moeten doen als je er goed over nadenkt toch? Ik ben wat testen betreft bang voor de teleurstelling... na 2 jaar alleen maar spierwitte testen zit die angst er wel in zeg maar
Is bij mij ook getest...ook met pregnyl. Als je liever wacht lekker wachten joh! Witte testen zijn ook echt niet tof Hoop op een mooie 2e streep voor je!
Bij mij is met Pregnyl ook m'n progesteron geprikt. Ik snap dat je niet durft te testen! Ik wacht ook altijd netjes tot mn nod Hopelijk over een paar dagen een mooie test! Ik duim nog even door. Verder nog last van kwaaltjes?
Spannend blabla! Zou toch helemaal geweldig zijn, in je eigen cyclus!! Ik duim voor je! Vorige week eerste keer pregnyl en iui gehad, maar geen progesteronwaardes getest. Wel bij de cyclusmonitoring in november en toen was het perfect. Wachten is vervelend, dus lekker op zp rondstruinen vandaag :-D
Hier nog steeds geen symptomen van naderende menstruatie, behalve wat hoofdpijn. Maar geen kramp en pijn in rechterborst zoals ik normaal altijd heb. Lastig vind ik dat ik natuurlijk totaal niet weet hoe lang mijn lf is bij een eigen cyclus. Normaal 13-14 dagen na pregnyl menstruatie, dat is dus 11-12 dagen na eisprong. Het is nu 12 dpo. Morgenochtend ga ik denk ik toch maar testen. Als er dan nog niks doorgebroken is. Bij mij is 1x progesteron geprikt, bij de eisprong die ik had bij 150 clomid. Dat was toen goed, wellicht dat ze het daarom nu niet meer prikken? @Flora01, al weer een fm gehad? Spannend hoor ook voor jou! Mijn duimen draaien ook voor jou @wachtende, dank je wel! Alle duimen die draaien zijn meegenomen @Annemoon, ook bedankt voor jouw duimen! Hoe fantastisch zou het idd zijn als jet nu raak zou zijn... ik wist niet hoe sterk de wens naar een kindje kon zijn,aar elke cyclus wordt die wens sterker!
Vaak als je een goede progesteronwaarde hebt na je ei, dan heb je dat altijd wel. Bij mij is het in een eigen cyclus, clomid-cyclus en spuit-cyclus geprikt. De waarden lagen elke keer tussen de 50 en 60. Spannend zeg!! Ik blijf voor je duimen!! Ik heb gister weer een fm gehad. Helaas geen eigroei tov maandag bah.. Mogen we voor iui gaan, laat mn ei het ineens afweten:x Ik mag nu 62,5eh spuiten en maandag weer terug. Hopelijk is er dan wel wat gebeurt!
@Flora01, wat balen zeg dat er nu niks door groeit... hopelijk maandag wel! Ik ga het maandag eens vragen over progesteron prikken. Is in een spuit cyclus nog nooit gedaan bij mij... Hier zo net getest... spierwit Hopelijk is het gewoon nog te vroeg!
Oh wat jammer idd hopelijk gewoon te vroeg!! Je kunt het is idd altijd ff vragen. Kleine moeite om het ff te laten checken. Zeker als je nu een langere lf hebt, dan met spuiten.