Ik heb het ook gevoeld toen.. Bij mij ging het jammer genoeg ook mis.. Maar het voelde bij mij net als ongesteldheidspijn.. Een beetje zeurderig zeg maar!! Heb jij het ook gevoeld of??
Ik ben er erg op aan het letten of ik wat voel in mijn lichaam. Vanochtend steken gehad en zeurend gevoel in onderbuik, daarna veel slijmverlies. Geen idee of het de innesteling was, maar zou zomaar kunnen. Ik kan het van mijn eerste niet meer herinneren eigenlijk. TS ik lees genoeg verhalen dat meiden het inderdaad voelen. Geduld zullen we moeten hebben om het zeker te weten.
bij de derde zwangerschap heb ik het zeker weten gevoeld, ik had namelijk een snelle innesteling, dag 4 na de eisprong, waardoor ik ook een dag voor nod al superposi testte! bij de eerste en tweede weet ik het niet meer eigenlijk... nu zit ik vandaag 5 dpo en vanochtend weer een duwend, pijnlijk gevoel gevoeld, wat nu nog wat nazeurt, dus wie weet.... laten we hopen dat iedereen snel zwanger mag zijn!
Ik denk dat ik de innesteling heb gevoeld maar weet het niet zeker daar twijfel ik aan. Aangezien mijn cyclussen behoorlijk lang zijn dus ja het is nog even afwachten of ik het goed heb.
ik heb het bij mijn zoon niet gevoeld en het was gewoon een verrassing dat ik zwanger i.v.m erg onregelmatige cyclussen wat ik nu weer heb .
Ik heb ook de week na mijn sprong een aantal dagen ongi pijn gehad. Het is wel iets anders als ongi pijn meer dieper, brandering, zeurdering maar niet heel intens. Ik hoop er ook op dat dat de innesteling was. Dat wordt weer duimen meiden. Liefs Dian
Ik heb het ook gevoeld! De eerste 2 keren niets gevoeld en dat werd een miskraam, dit keer heb ik het wel gevoelt en tot nu toe gaat alles nog goed. Het voelde als een zeurderige ongi pijn/kramp
Hoi hoi, Ik heb vanmorgen ook een zeurderig gevoel gehad, rechts onderin mn buik! Heb ook al sinds dinsdag (geloof mn eisprong, want dat heb ik ''denk ik'' ook gevoeld) gevoelige borsten, maar dat heb ik wel eens vaker gehad, en toen werd ik wel gewoon ongesteld! Ik weet t niet ik weet t niet!!!! Eigenlijk zouden we een soort van camera moeten hebben waarmee we precies in de gaten kunnen houden wat er nou in ons lichaam gebeurd! Of ga ik nou te ver?? afwachten dan maar.......
Ik heb sinds afgelopen maandag klachten van zeurderig pijn enz echt klachten van ongi worden maar dat kon niet dat was te vroeg dus ik denk dat ik mijn ei heb gehad. Nu heb ik sinds donderdag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik soms voel ik het wel en soms niet nu voel ik het al een paar uur. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Misschien ben ik wel zwanger en misschien is het ook wel wat anders.
Nou die zeurderige pijn heb ik heel vaak, maar de innesteling was een stekende, prikkelende pijn. een uur lang ofzo.
Ik vermoed dat ik nu een mogelijke innesteling heb, achter mn schaambot steekjes/pijnlijk...spannend!
Ik lees dit per ongeluk, maar ben blij verrast.. weet door mijn operatie eind maart niet precies hoe ik zit, maar als FF gelijk heeft zit ik nu rond mijn innesteling.. Dacht vanmiddag dat ik ongi ging worden.. maar het is meer stekerig/branderig.. net wat ik hier lees dus... Ik hou nog even hoop! Thnx meiden!
Bij mij was de innesteling alsof er iets sprong in mijn buik... Ik stond op met rugpijn... Ik voelde dat het dat was... Wist daarna meteen dat ik zwanger was... Een uur later had ik wat bruine afscheiding... Helaas is het een week of 2 daarna fout gegaan...
Voor iedereen spannend allemaal dus. Hopen dat het allemaal raak is. Jammer dat het soms ook fout kan gaan als je net zwanger bent.
Ik hoop het en ik hoop dan ook nu de mijne te voelen! Ik heb sinds gister al af en aan steeds wat lichte menstruatie-achtige krampjes aan de rechterkant. Afgelopen donderdag had ik een posititieve ovutest, dus misschien is het iets totaal anders want het lijkt me erg vroeg voor een innesteling... Ik hoop ook voor alle andere dames die wat voelen!!!
dag dames... voor de dames die wat hebben gevoeld... hoe lang duurde dat gevoel...? een uur? een paar uur? een paar dagen?