Kan je de innesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mien1, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je de innesteling voelen of voel je daar niks van?

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik heb het gevoeld de tweede keer, helaas ging het mis maar zegt niks volgens mij.

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb hem ook gevoeld. Ik had een nare en pijnlijk gevoel in mijn onderbuik.

4. BabyLiefde

BabyLiefde Actief lid

28 mrt 2011
    139
    0
    0
    Ik heb het ook gevoeld toen.. Bij mij ging het jammer genoeg ook mis.. Maar het voelde bij mij net als ongesteldheidspijn.. Een beetje zeurderig zeg maar!!
    Heb jij het ook gevoeld of??

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben er erg op aan het letten of ik wat voel in mijn lichaam. Vanochtend steken gehad en zeurend gevoel in onderbuik, daarna veel slijmverlies. Geen idee of het de innesteling was, maar zou zomaar kunnen. Ik kan het van mijn eerste niet meer herinneren eigenlijk.

TS ik lees genoeg verhalen dat meiden het inderdaad voelen. Geduld zullen we moeten hebben om het zeker te weten.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de derde zwangerschap heb ik het zeker weten gevoeld, ik had namelijk een snelle innesteling, dag 4 na de eisprong, waardoor ik ook een dag voor nod al superposi testte!
    bij de eerste en tweede weet ik het niet meer eigenlijk...

nu zit ik vandaag 5 dpo en vanochtend weer een duwend, pijnlijk gevoel gevoeld, wat nu nog wat nazeurt, dus wie weet....

laten we hopen dat iedereen snel zwanger mag zijn!

7. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik de innesteling heb gevoeld maar weet het niet zeker daar twijfel ik aan.
    Aangezien mijn cyclussen behoorlijk lang zijn dus ja het is nog even afwachten of ik het goed heb.

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb het bij mijn zoon niet gevoeld en het was gewoon een verrassing dat ik zwanger i.v.m erg onregelmatige cyclussen wat ik nu weer heb .

9. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook de week na mijn sprong een aantal dagen ongi pijn gehad. Het is wel iets anders als ongi pijn meer dieper, brandering, zeurdering maar niet heel intens.

Ik hoop er ook op dat dat de innesteling was.

Dat wordt weer duimen meiden.

Liefs Dian

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb het ook gevoeld! De eerste 2 keren niets gevoeld en dat werd een miskraam, dit keer heb ik het wel gevoelt en tot nu toe gaat alles nog goed.
    Het voelde als een zeurderige ongi pijn/kramp

11. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hoi hoi,
    Ik heb vanmorgen ook een zeurderig gevoel gehad, rechts onderin mn buik! Heb ook al sinds dinsdag (geloof mn eisprong, want dat heb ik ''denk ik'' ook gevoeld) gevoelige borsten, maar dat heb ik wel eens vaker gehad, en toen werd ik wel gewoon ongesteld!;)
    Ik weet t niet ik weet t niet!!!! Eigenlijk zouden we een soort van camera moeten hebben waarmee we precies in de gaten kunnen houden wat er nou in ons lichaam gebeurd! Of ga ik nou te ver??:p
    afwachten dan maar.......

12. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds afgelopen maandag klachten van zeurderig pijn enz echt klachten van ongi worden maar dat kon niet dat was te vroeg dus ik denk dat ik mijn ei heb gehad.
    Nu heb ik sinds donderdag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik soms voel ik het wel en soms niet nu voel ik het al een paar uur.
    Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
    Misschien ben ik wel zwanger en misschien is het ook wel wat anders.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Het schijnt dat sommigen het voelen, hier beiden keren niet op gelet en niets gemerkt.

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nou die zeurderige pijn heb ik heel vaak, maar de innesteling was een stekende, prikkelende pijn. een uur lang ofzo.

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik vermoed dat ik nu een mogelijke innesteling heb, achter mn schaambot steekjes/pijnlijk...spannend!

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik lees dit per ongeluk, maar ben blij verrast.. weet door mijn operatie eind maart niet precies hoe ik zit, maar als FF gelijk heeft zit ik nu rond mijn innesteling..
    Dacht vanmiddag dat ik ongi ging worden.. maar het is meer stekerig/branderig.. net wat ik hier lees dus...

Ik hou nog even hoop! Thnx meiden!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Bij mij was de innesteling alsof er iets sprong in mijn buik... Ik stond op met rugpijn... Ik voelde dat het dat was... Wist daarna meteen dat ik zwanger was... Een uur later had ik wat bruine afscheiding... Helaas is het een week of 2 daarna fout gegaan...

18. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor iedereen spannend allemaal dus.
    Hopen dat het allemaal raak is:D.

Jammer dat het soms ook fout kan gaan als je net zwanger bent.

19. MrsMerel

MrsMerel Lid

13 dec 2010
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop het en ik hoop dan ook nu de mijne te voelen! Ik heb sinds gister al af en aan steeds wat lichte menstruatie-achtige krampjes aan de rechterkant. Afgelopen donderdag had ik een posititieve ovutest, dus misschien is het iets totaal anders want het lijkt me erg vroeg voor een innesteling...
    Ik hoop ook voor alle andere dames die wat voelen!!!

20. fatface

fatface Lid

2 apr 2011
    28
    0
    1
    dag dames...
    voor de dames die wat hebben gevoeld... hoe lang duurde dat gevoel...? een uur? een paar uur? een paar dagen?

Deel Deze Pagina