Misschien kan iemand ven met met me meedenken... Ik weet het niet meer. ik ben zaterdag (eigenlijk vrijdagnacht) ongesteld geworden. Maar het is wel raar, het was te vroeg (heb ik nog nooit gehad) en het is nu al weer over?! eigenlijk was het gistermiddag alweer weg. Het was eigenlijk pas vandaag de bedoeling Ik heb met mijn domme bolletje over een ovutest geplast. Licht streepje. Ik snap er weinig van, mijn buik rommelt ontzettend, maar ik verlies geen druppel bloed meer... opties: 1. ik ben gewoon kort ongesteld, de lh is alvast voor de volgende keer. 2. ik heb helemaal geen eisprong gehad deze keer (ook niet gevoeld maar het is een zooitje daarbinnen) en ben daarom zo kort ongesteld 3. ik was wel zwanger maar nu niet meer 4. ik ben wel zwanger ik heb last van mijn rug, had gevoelige tepels, nu weer even neit, last van hoofdpijn en steken in mijn buik. en ik weet het niet. Wil mezelf niet gek praten of er allerlei testen tegenaan gooien als dat toch geen zin heeft. Wat bedoelen ze met licht bloedverlies, hoe ziet dat er uit? hoe ongesteld moet je zijn wil het tellen?
Als het bedoeling was dat je vandaag ongesteld zou worden kun je al een zwangerschapstest doen. Zou ik even doen.. Succes!
Ik zou gewoon even een zwangerschapstestje doen. Misschien is je cyclus gewoon even in de war en is je ongi daarom anders