Heel veel witte afscheiding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LovelyyX93, May 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!
    Zoals de titel het al zegt heb ik veel last van heel veel witte afscheiding, echt melk wit. Kan er geen draden mee trekken maar is wel waterig en beetje plakkerig. Ik heb dit weekend als het goed is mijn eisprong gehad want dat voelde ik aan de pijn die ik dan vaak heb, kon alleen geen draden trekken van mijn afscheiding (niet alle vrouwen kunnen draden trekken) maar het weekend ervoor nu dus anderhalve week terug kon ik dus wel een klein beetje kleine draadjes trekken? Maar anyway, ik heb dus veel last van witte melkachtige afscheiding.

Heeft er iemand een idee wat het is?

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Dit is opzich wel normaal hoor, de ene keer heb je meer afscheiding dan de andere keer..maar als je veel van dit soort afscheiding hebt en ook een jeukerig/branderig gevoel van onderen krijgt, kan het ook een schimmelinfectietje zijn. (Makkelijk weer vanaf te komen, Canesten gyno ;)) Even in de gaten houden dus.

3. LovelyyX93

Thanks voor je reactie.
    Ik heb echt heel af en toe een beetje jeuk maar kan ook aan de stof van mijn ondergoed liggen.

4. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Kan ook natuurlijk, keertje jeuk heeft iedereen wel eens, maar ik had zelf zo'n 2 maanden geleden na mijn eisprong heel erg veel witte melkachtige afscheiding, en het jeukte en brandde van onderen, moest het soms echt even 'verkoelen', dus was een schimmeltje. Misschien van te vaak klussen of te goed/veel wassen.. een Canesten gyno tablet (ei vormig) en was er niet lang daarna vanaf!

5. LovelyyX93

Ooh oke! Ik heb nergens last van verder. En vaak klussen doen we eigenlijk ook niet :0 zie hem namelijk alleen in het weekend en vaak doen we het dan maar 2 keer.

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Heb dit altijd na m'n eisprong..

7. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

May 13, 2016
    577
    0
    16
    Female
    Dit komt wel vaker voor na eisprong, maar misschien ben je wel zwanger. Bij elke vrouw is het slijm weer anders. Nog even afwachten en dan weet je meer. Spannend!

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,394
    1,173
    113
    Hier net als zonnetje ook iedere maand na eisprong

Share This Page