Na 2 jaar eindelijk zwanger maar nu... Vanochtend had ik bij het afvegen bruine afscheiding het zat aan mijn broekje en bij het vegen ook. Nu net heb ik weer gekeken om af te vegen was er niet echt veel meer haast niks eigenlijk. Ik maak me heel erg zorgen. Ik heb de gyn gebeld ik mag pas bellen wanneer ik rood bloed verlies heb. Wie heeft dit ook gehad rond deze weken en is het nog goed gekomen
Ik heb dit ook gehad. Ik heb het zondag nog gehad. Zolang je geen heftige buikkrampen hebt en echt helderrood bloedverlies dan kan dat wat jij beschrijft wel eens voorkomen. Het kan oud bloed zijn of een gesprongen vaatje. Alles is nu eenmaal wat meer doorbloed.
Heel veel dames hebben dit gehad! Maak je maar niet te druk, bruin bloed is oud, dus waarschijnlijk is nog alles ok met je ukkie hoor! Ik heb het ook gehad (tot ongeveer 11 weken!) en hier ook alles nog goed
Niet te veel zorgen maken hoor. Ik heb het ook gehad. Heel veel meiden hier hebben het wel een keer gehad volgens mij. Zolang je geen krampen hebt is er niets aan de hand.
Bedankt meiden voor de oppepende woorden ik hoop zo erg dat het goed gaat echt veel buikkrampen heb ik niet wel een zeurende pijn maar dat had ik al voor het testen. Daarna niet meer bij het afvegen bruine afscheiding gehad. Maar toch pfff wat vervelend dat wachten
ik ben morgen 13 weken zwanger en heb het nog steeds op de echo was dat ook te zien kleine ophoping nog bij mij en is ook bruinverlies kan tot de 16de week zeggen ze
Ik heb zelfs rood bloed gehad. En dat was erg schrikken want dat kwam op dezelfde dag als dat ik ineens geen zwangerschaps symptomen meer had (gewoon van de een op de andere dag was alles weg!) Maar kijk maar naar mn banner! Goede hoop houden meid!
ja het is mischien psygisch maar het lijtk net als of ik ook geen symptomen meer heb. Had al niet echt veel dingen alleen misselijk
Hi tirlisko, Inderdaad vervelend het zegt zo niks. Ik heb het 2x gehad, 1x liep het uit op en miskraam en de 2e keer uit op deze goede zwangerschap. en wat die syptomen betreft dat zegt niks. Pas als je lichaam echt niet meer denkt dat het zwanger is ben je je symptomen kwijt (beetje raar maar ook als je een dood kindje in je buik zou hebben hou je zwangerschaps symptomen. Dus de kans dat dat psychisch is is heel groot. En Bedenk geen rood bloedverlies en buikkrampen dan zit het gewoon nog goed! Succes Jooze
ik heb een week of twee geleden ook een behoorlijke bloeding gehad, dus gelijk mijn verloskundige gebeld. ik had geen krampen of pijn en dat was volgens mijn verloskundige al een goed teken. al maak je je er toch goed zorgen over. gelukkig had ik die dag ook een echo staan dus we konden meteen kijken hoe het met de kleine is. en alles bleek gewoon in orde te zijn. mij werd verteld dat het een bloeding van de baarmoeder mond kon zijn aangezien ze verder geen rare dingen in de baarmoeder konden vinden. dus het hoeft niks te zijn. ik had helder rood bloed verlies en behoorlijk veel ook.
bedankt meiden dit doet me echt goed. Was ik maar 7 weken dan zou ik voor een inwendig echo kunnen gaan en hartje kunnen zien. Omdat ik nu nog maar net 6 weken ben willen ze liever wachten tot maandag dan ben ik als alles goed is 6 weken en 4 agen. Kunnen ze dan al zien of het hartje klopt?
Ik zou me er niet te veel zorgen om maken hoor. ik heb tot week 9 dagelijks bruin verlies gehad. Pas als het helder rood is of je giga ongi krampen krijg die blijven aan houden moet je je zorgen gaan maken.
ik heb dit ook gehad en bij deze zwangerschap betekende het niks! maar ik weet hoe verschrikkelijk onzeker dat is! maar het kan er echt gewoon bij horen hoor! ik heb met 6 weken en 1 dag een inwendige echo gehad omdat ik op was van de zenuwen en ik had zoiets van stel er klopt nog geen hartje dan wil ik een week later gewoon weer een echo, maar ik had het geluk dat er met 6 weken en 1 dag al een hartactie te zien was! succes meid! ik duim voor je!
meiden ik mag naar het zh komen voor een inwendige echo duimen jullie allemaal mee dat we een prachtig hartje zien kloppen en dat het allemaal ok is
Ik heb ook een paar keer wat bloedverlies gehad, maar alles is gelukkig goed gegaan! Ik heb de eerste echo gehad met 6 weken en 5 dagen, het hartje klopte net. Dus als jij straks nog geen hartje ziet of hoort kloppen, dat kan dus! Ik hoop dat alles goed is!
wij zagen bij 6 weken 3 dagen een mooi hartje! succes ermee (heb trouwens ook bloedverlies gehad (klein beetje) en niks aan de hand met ons wondertje! succes!laat je het even horen meid?