ja je bent pas 6 weken zwanger je heb kans dat je nog helemaal geen hartje ziet kloppen wij hebben een hartje gezien met 6 weken en 3 dagen
heb ik ook gehad 1 dag nu is het weg ben toen bij de gynocoloog geweest was niks aan de hand .. ze vertelde dat ongeveer 20% bloedverlies heeft waarvan ongeveer de helft op een miskraam uitloopt ,ik maak me dus ook zorgen hoor ,maar als het niet helder rood is en je hebt geen krampen is er niks aan de hand ! ik weet dat he moeilijk is je niet druk te maken ,maar is niet goed voor je kindje .. en als je het echt niet vertrouwt aarzel niet en ga gewoon een ego laten maken . liefs flower
ze zagen geen kloppent hartje maar dat was heel normaal zei de gyn het is nog zooooo klein. ik zal zo de echo in mijn album plaatsen ik vind het wel erg klein hoop dat het goed is maar de gyn zei al want in het zh verwachtten ze dat ik rond 21 of 22 mei mijn eisprong moest hebben dus op een dinsdag of woensdag maar ik had pas vrijdag een posi ovu test dus waarschijnllijk zaterdag of zondag mijn ei. Het kon zijn dat ik dan mischien een paar dagen korter zwanger ben pffffff wat naar die onzekerheid. maandag mag ik weer komen had al een afspraak voor maandag die blijft gewoon staan
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wat vervelend die onzekerheid. Veel sterkte, niet te veel zorgen maken hoor. Insallah zul je maandag een kloppend hartje zien.
dat hoop ik toch niet, want ze is pas een week of 6 zwanger... hoop toch dat het kindje nog zo'n maand of 7,5 blijft zitten.
Dat is maar de vraag. Allereerst je denkt dan dat je zo veel weken bent maar dat is nooit exact. Het kan heel goed dat je minder ver of juist verder bent. Ik hoop voor je dat je het hartje kan zien. Maar bereid je erop voor dat ze misschien bijna niks kunnen zien (wat dus niet betekend dat je niet zwanger bent). Maar het is gewoon nog zo klein! Succes in iedergeval Jooze
Met een beetje geluk kunnen ze het al wel zien maar in sommige gevallen gaat het hartje later kloppen of ben je gewoon wat korter zwangerals dat je dacht. Dit kan er dus voor zorgen dat je maandag nogmeer in de stres zit omdta et hartje nog niet klopt.
Meiden allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichten. Ik heb me al een beetje erop voorbereid dat we maandag ook niks zien omdat ik waarschijnlijk een week later mijn ei heb gehad dan dat het zh denkt (ovu test 4 dagen later posi) Maar toch is het natuurlijk heel spannend en hoop ik dat ik het hartje zie kloppen. Dat zou natuurlijk prachtig zijn en anders hoop ik dat die / streep hihi gegroeit is. ik laat het jullei zeker weten en ow ja de afscheiding van gisteren dat is maar bij gister ochtend gebleven ben vanacht een paar keer opgestaan om te kijken niks aan de hand vanochtend ook 3 a 4 x gaan kijken ook niks ik hoop dus dat het allemaal goed zit En ow ja toen we die echo van gisteren ging maken zei de gyn al van te voren van je hebt heeel veel kans dat je het hartje nog niet ziet want het is al voor 6 weken heel erg klein en we denken dat ik 4 dagen ofzo korter zwanger ben dan nu. Maar dat hoor ik allemaal maandag of de week daarop duimen jullie mee