Vast een domme vraag, maar hoeveel leggings heb jij in de kast liggen voor je dochtertje? En welke kleuren zijn handig? Ik heb best een flinke stapel kleding voor mijn dochtertje, maar als ik een legging nodig heb, grijp steeds mis. Dan staat het kleurtje er toch niet zo leuk bij, is de print te saai, enz. Als ik op internet leggings zoek, kom ik niet verder dan de kleur wit, roze en blauw.
Ze heeft legging in wit, licht grijs, licht en donker blauw, groen, rood, geel, en veel kleuren roze. Ze heeft er heel erg veel, maar dat komt ook omdat ze maat 74 en 80 ook nog steeds draagt als 3/4 leggings en die draagt ze dus al sinds dat ze 1,5 is..... Ze heeft vooral effen en maar een paar met streepjes (roze-zwart, paars-zwart en 2 kleuren roze) en een roze met witte stippen. Ik vind met print niet handig en niet mooi.
In de zomer een stuk of 15, denk ik...want dan heb ik lange en 3/4. Welke kleuren handig zijn, hangt af van welke kleuren shirtjes je veel hebt. Ik heb zelf sowieso altijd één of meerdere fuchsia, grijze en donker blauwe legging(s). En nu ook turquoise, bruinig, roze/paarsig, paars, rood , wit en twee met bloemen print (een turquoise en een roze). Ik koop meestal bij een shirtje direct een bijpassende legging, tenzij er fuchsia of donker blauw bij kan ofzo. Met print vind ik vaak inderdaad niet handig...omdat ik daar alleen een effen shirt leuk bij vind...bovendien zijn er niet zoveel met een leuke print, vind ik. In de winter heb ik wel vaak maillots met strepen of wat dan ook (en die combineer ik dan ook met een effen shirt). Dit is dus voor de oudste, de jongste heeft nu geloof ik zes leggings in haar kast: drie witte, twee roze en een rode.
Nou....dan mag ik nog wel even shoppen. Ik heb er maar een stuk of 7, denk ik. @Yolanthe: Waar of van welk merk heb je die gele en groene legging gekocht? Die kleuren zoek ik eigenlijk ook.
Ik ben niet zo van de leggings maar we hebben er toch wel wat... - wit - wit 3/4 - zwart - donker blauw - grijs - roze - blauwe met witte streep - rode - rode met een ruche Hier verder geen prints e.d.
Wit (paar lang en 3/4), grijs, d.grijs (3/4), d.blauw (lang en 3/4), fuchsia, rood/roze (die modekleur). Ik heb ook wat van die panty-leggings van de hema. Maar die zijn zo snel kapot Bij elkaar..stuk of 10-15? Ze heeft een hele la vol met maillots, leggings, panty's.. Zitten ook wat versleten bij en te klein.
hoeveel?? stuk of 15 van 3 kwarts tot hele lange. Ik vind die van de hema mooi kleuren en chaos and order. Maar ik koop momenteel kleren met een legging erbij als ik denk die kleur ga ik never nooit terug vinden.
wit zwart grijs en vooral veel rozeteinten ow en ook die aquablauwe kleur en lila. Nou dan heb ik over het algemeen altijd wel iets dat er bij past. De meesten zijn van de H&M overigens
Voor de kleinste heb ik nu 2 blauwe, 2 witte en een lila legging. Meestal lukt dat wel. Als ik iets nodig heb voor een bepaald jurkje, dan koop ik het er bij. Voor de oudste heb ik witte, donkerblauwe, roze, rode, meestal gewoon effen. Oja, en zo'n jeans legging ding (soort tregging/skinny jeans). Ook hier geldt, als ik iets mis, dan koop ik het bij. De meeste leggings die ik heb zijn van de Hema.
Grijs, blauw, donkerblauw, zwart, roze. Geen prints, vind ik erg onhandig matchen met de rest van de kleding.
Zeeman: maar ik heb ze dus al 3 jaar, geen idee of ze er nu ook weer/nog zijn. Kijk niet vaak meer bij de babyafdeling. Want het is maat 74 en maat 80, maar vallen heel groot en breed.
Oef, heb er hier heel veel ivm veel rokjes en jurkjes Iets wat ik heb wat overal onder kan is wit, grijs en zwart. Die in verschillende maten. Daarnaast nog roze (licht en donker), paars, blauw, geel, creme, groen, zeegroen. Van alle kleuren meerdere! Dan ook nog met printjes een stuk of zes. Wat dat betreft ben ik wel heel erg, maar ik gebruik ze echt veel en net als meerdere hier draagt ze de lange later weer als driekwart!
Welke kleuren handig zijn, hangt vooral af van de shirts/tunieken/jurkjes die je erbij hebt. Vind het wel zo leuk als de kleuren uit de bovenkleding terugkomen in de legging. We hebben er een stuk of 10, denk ik. Lang, 3/4, half. Gebruiken er nu wat meer, omdat ze geen luiers meer draagt en wel eens een ongelukje heeft. Wat gebruiken wij veel? paars (donkerpaars en lila) roze (vooral lichtroze, hou niet zo van zuurstok) turquoise donkerblauw wit hebben we ook veel, en gebruiken we ook best vaak, maar handig is het niet. onze meid is nogal een vlekkenkoningin, en die witte leggings zien er al gauw niet meer uit. ze heeft ook wel leggings met print, maar die kan ik moeilijk combineren, of vind ik gewoon niet leuk.
Verschillende kleuren roze, heel veel wit, zwart, rood, grijs, Hier ook geen prints. Meestal van name it of Hema
Wij hebben er een paar; lange roze, paarse, grijze en 1 met streepjes. Echte korte (voor in de zomer onder een tuniekje); paarse en blauwe
2 witte 1 grijs 2 zwart 1 aquablauw 2 roze 1 lavendelblauw/lila Hier ook alleen effen, vind met een printje niet handig.