Kerstfilms voor peuters

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by EdN, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,626
    113
    Wie heeft er leuke tips voor kerstfilms voor peuters? Ik ben zelf dol op the muppet's Christmas Carol en the nightmare before Christmas, maar die lijken me nog niet zo geschikt. Mijn zoontje heeft altijd weinig aandacht voor films waarin vooral mensen zitten, hij houdt meer van dieren of voertuigen (ik snap nooit zo waar dit aan ligt, maar ik hoef voor hem bijvoorbeeld geen brandweerman Sam, Alladin of Frozen aan te zetten, boeit hem gewoon niet. Terwijl hij ademloos kijkt naar Dibo de Wensdraak, Thomas de trein, the lion king of Shrek). The polar express gaat hij bijvoorbeeld niets vinden, vermoed ik.

Niko ziet er wel leuk uit, maar ik ken de film verder niet, dus moeilijk in schatten of het wat is. Iemand hiermee bekend? Mickey's mooiste kerst is ook een optie, maar dan ben ik er wel een beetje doorheen. Dus kom maar op met die tips!

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Gruffalo en gruffalo child

3. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,659
    1,419
    113
    Niko is ook erg leuk

En Dibo istoch ook geweldig, dat werd hier op die leeftijd veel gekeken

4. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,626
    113
    Zijn daar films van? Hij is nl dol op de boekjes. Al vind ik die overigens niet heel veel met kerst te maken hebben.

5. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,626
    113
    Haha, vanmiddag zijn we naar Niko gaan kijken, en onze knul die normaal dol is op alles wat spannend is (dino's, draken, monsters, krokodillen, heksen, enzv) vond de wolven hierin toch een beetje eng, dus we hebben m maar afgezet en zijn verder gegaan met Mickey's mooiste kerst :D. maar ik verwacht wel dat hij er de komende dagen naar gaat vragen en hem dan alsnog wil zien, dat is wel vaker zo. Ik vond t er leuk uitzien iig.

Dibo is idd erg leuk, maar ik was voor nu vooral op zoek naar een echte kerstfilm.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Twice upon a christmas?
    Ook met Mickey Mouse dus.

7. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,321
    10,286
    113
    De sneeuwman muzikaal stuk echt mooi heb je ook een boek van.

Korte filmpjes van Mickey mouse

8. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Ja! Die is hier ook populair! En ik vind het stukje met Pluto bij de rendieren zelf erg leuk :p

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Ik zag van de week ergens in de winkel een dvd met kerstfilm van Tom en Jerry. Geen idee of het leuk is, maar misschien is het een ideetje?

10. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thijs heeft van de week de gehele film van wall-e zitten kijken. Ik zou hem zelf nooit voor hem uitgekozen hebben maar hij vond hem fantastisch. Ik zou je kind zelf laten kiezen aan de hand van de voorkantjes van de dvd's.
    Sneeuwman is idd ook prachtig, die muziek is zo mooi!

Share This Page