Ik begin mij erge zorgen te maken en aan alles te twijfelen, en er komt vooral veel angst in mij.. Als ik wel kinderen kan krijgen en als we het verkeerd doen.. Me man en ik zijn allebei nog jong.. 19 en 22.. we drinken allebei geen alcohol en leven verder gezond. We zijn nu in ronde 8 bezig.. ik weet dat dit nog niet zo heel lang is.. maar toch maakt het me erg onzeker. Dit zijn mij cyclussen: 16 28 27 12 18 24 25 Ik weet dat het bij 3 rondes zowieso niet kon lukken, omdat die tekort zijn. Verder vraag ik mij af als het verkeerd is als je elke dag geslachtsgemeenschap hebt of soms 2 keer per dag.. als je zwanger wil worden..
hallo, Ik heb op het internet gelezen dat je het beste om de dag sex kan hebben. De sperma van een man is dan op zijn best. Hoop voor je dat het snel raak is
om de dag is het beste. en vooral in je vruchtbare dagen.. Verder zou ik persoonlijk als mijn cyclussen zo onregelmatig blijven en er met een jaar nog geen zwangerschap is, zeker een keer naar de huisarts gaan. gewoon om het zeker te weten!
Oke dankjewel voor het reageren.. ja dat komt omdat ik met de pil ben gestopt in april.. waardoor mijn cyclus erg onregelmatig is geworden.. en tussendoor heb ik een paar pillen ingenomen omdat me man werkloos was geworden.. waardoor ik de situatie te onzeker ervoor vond om door te gaan ermee.. maar hij had gelukkig weer snel werk waardoor we weer gelijk begonnen waren.. dat zijn de oorzaken van de korte cyclussen.. maar de laatste 2 zijn al weer goed vind ik.
Hoi... Ik heb ook meerdere malen gehoord dat je beter om de dag kunt klussen vanwege de kwaliteit van de sperma... Ik hoop dat het snel raak is! Ik ben pas naar de huisdokter geweest, omdat we een jaar bezig zijn.. Ik kreeg het advies om het nog een halfjaar te proberen, omdat dit het gemiddelde is. Misschien stelt dat je een beetje gerust.. Liefs...
hey meis, ik weet hoe jij je voelt zo zaten wij er ook voor hoor. maar wij hebben 14 maanden moeten achten eer ik zwanger was. Het heeft bijons zo lang geduurd omdat de pil gewoon uit mijn lichaam moest was namelijk na de geboorte van me zoontje zo 2 x in 1 x zwanger helaas beide keren een mk maar wij zijn ervan overtuigd me man en ik dat het bij ons echt door de pil is gekomen nu zitten wij in ronde 2 voor ons 2e kindje! hopen dat we niet zo lang meer hoeven te wachten voor ons beide. maar het komt goe echt waar !!!
Dankjewel.. ik hoop dat ook voor jou uit mijn hart! een jaar is toch alweer aardig lang.. geef de moed niet op!! Al is het wel zo dat het ''leuke'' ervan af is... de eerste maanden is alles nog zo leuk en spannend.. maar na elke maand weer een teleurstelling te krijgen gaat de leukigheid er snel van af en veranderd dit meer in teleurstellingen hoop en verdriet.. bedankt voor je berichtje!
Oke je moet het de tijdgeven, maar eerlijk gezegd vind ik wel apart dat je huisarts na een jaar klussen zonder resultaat zegt probeer het nog maar een half jaartje. Sommige dames hier krijgen binnen een jaar al een verwijzing en velen met een jaar. Als hij even e.e.a. controleert en dat is oke, nou dan nog een half jaar proberen oke. Maar zo... nee ik zou dat niet accepteren.
Hier ook heel erg onregelmatig kortste was 19 en langste 35 uiteindelijk in de ronde dat ik zwanger werd pas bij 47 dagen hele lichte positieve test Komt goed!
Oh en heb aantal x gelezen dat ' zwanger worden' pillen van de etos soms voor langere cyclus kan zorgen. Zou je eens op moeten zoeken
Misschien toch eens laten kijken bij de ha aangezien je best korte cyclussen heb gehad tussendoor. En verder zou ik niet voor de pil kiezen mocht het even niet uitkomen maar dan een condoom. Scheeld je de hormonen er weer uit werken