Etos multi zwanger worden????Ervaringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hallo meiden ik wilde gaan beginnen met de etos multi zwanger worden!
    Ik hoor er heel veel verschillende berichten over nu is mijn vraag wat zijn jullie ervaringen.
    Hoe lang slik je het en wat voel jij als bijwerkingen of juist niet!?
    ik hoor graag van jullie liefs mamavand

2. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

ik slikte ze ook, maar vond er twee dingen vervelend aan: dat je ze 2x per dag moest slikken en mijn cyclus ging ineens van 31 dagen naar 26. ik weet niet, dat voelde niet goed. heb liever niet dat pilletjes die je bij een drogisterij koopt invloed hebben op je cyclus, maar dat kan persoonlijk zijn... ik slik nu die van VSM: geen bijwerkingen, gewoon 1 x daags en volgens mij prima.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey willemijntej daar ben ik ook zo bang voor dat ik straks in ene een hele korte of een hele lange cyclus ga krijgen.
    ik slik ze sinds vrijdag kan ik daar nu dan ook gewoon mee stoppen of heeft het dan toch invloed op mijn cyclus?
    ik ben een beetje in de war door al die verschilende verhalen de ene meteeen zwanger de andere langere cyclussen en ontregeld.
    ik heb nu altijd een cyclus van 28 max 30 dagen dus twijfel wat te doen!

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik had altijd lange cyclussen en door die etos pillen werd het juist korter van de 40 dagen ging ik naar 30 zo ongeveer. heb ze maar twee maanden hoeven slikken omdat ik toen zwanger was. ik heb geen idee of het door die pillen kwam of door de ovulatietesten, denk een beetje van beide.

oja van de multi mama pillen werd ik heel misselijk toen ik zwanger was en die van vsm toen niet.

5. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

van ovulatietesten kan je cyclus niet veranderen, alleen maar detecteren... dus het zal idd door die pillen komen. ik hoor het heel vaak. het kan natuurlijk super fijn zijn als je een lange cyclus hebt, maar het idee stond me niet aan. Die VSM zijn echt prima en net zo duur en nergens last van!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik zeg ook niet dat mijn cyclus veranderd was door de ovulatie testen maar die ben samen met die pillen gaan gebruiken en had toen meer inzicht wanneer een eisprong had. vandaar dat ik zeg dat ik niet weet waardoor heb komt.

7. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Ik gebruik ze ook. En ik moet zeggen dat toen ik gestopt was met de pil veel ontpillingsverschijnselen had. ,et start van het gebruik van deze pillen werden die veel minder. Ook hielp het m'n cyclus weer op gang. Ik vind ze wel fijn alleen je moet ze idd 2x per dag slikken. Das wel een nadeel. Verder voel ik me er goed bij. Nu hopen dat ze ook werken om snel zwanger te raken ;)

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    IK ben ze ook gaan slikken maar bij mij gooide het alles door elkaar.
    En aangezien je aangeeft dat je een regelmatige cyclus hebt zou ik er gewoon mee stoppen en wat anders gaan slikken zoals bv foliumzuur...

Deel Deze Pagina