Ik maak mijn eigen gek ! Help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilona23, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Vannochtend heb ik maar weer een keer een testje gedaan. Deze was positief, maar het streepje leek wat lichter dan gisterenochtend.
    Snel dezelfde urine even in de koelkast gezet ( niet afgesloten ) en hup naar de kruidvat. En nu heb ik dus met dezelfde test en urine een hele duidelijke streep vergeleken met de eerste test. de urine heeft een uurtje in de koelkast gestaan, heb ik nu de uitslag van de test beinvloed?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik zou het echt niet weten. Maar mag ik vragen waarom je een dag na een positieve test alweer getest hebt? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat de testen niet gebruikt moeten worden als een indicator van het Hcg-gehalte, daar zijn ze bij lange na niet gevoelig genoeg voor. Dus als je het doet om te kijken of je Hcg stijgt lijkt het me niet uitmaken of je de urine in de koelkast hebt gezet, de uitslag is toch niet betrouwbaar hiervoor.

Mijn advies, als je een positieve test hebt en je voelt je niet zwanger, gewoon een week of zo wachten en dan weer een test doen. En verder afwachten, klinkt heel vervelend, maar anders worden 9 maanden heel lang hoor ;)

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve ilona.. stop met testen meis!
    Bel je vk...
    Je bent zwanger!

(zo goed?;):D)

4. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Sorry meiden, ik schaam me eigen zo enorm erg.
    Heb gisteren wel 10x met kruidvat getest, en elke keer maar het streepje gaan vergelijken. Uiteindelijk huilend op bed gaan liggen omdat ik het allemaal somber in zag.

Ik ben inderdaad vandaag opnieuw gaan testen, om verschil te kunnen zien. Nou leek het dus iets lichter, maar met dezelfde urine en weer een nieuwe kv test leek het weer duidelijker dan gisteren. Alleen kwam de urine niet afgesloten uit de koelkast.....Oh wat kun je je eigen toch gek maken, kan nog helemaal niet genieten....ben zo bang !

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Lieve Ilona,

Laat je nou niet gek maken meid!! Ga er gewoon vanuit dat je zwanger bent, anders zou dat streepje toch ook niet komen?? En nee ik heb geen CB digital gedaan..vind ik alleen maar geldverspilling..heb niet voor niets 4 positieve CB plus (ik heb al teveel getest) gehad. Maak alvast een 1e afspraak bij de vk of meld je aan bij moeders voor moeders..het komt allemaal goed ;)!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoezo zwanger! hihi volgens mij heb je nu al last van de hormonen!
    gefeliciteerd!!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oja en maak eens een mooie banner aan!! :D :D :D

8. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Meis een streep is een streep!! :D

Je bent zwanger!!!! :D

9. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Even een hart onder de riem mbt pies uit de koelkast... Ik heb ooit moeders voor moeders gedaan. Die vrouw kwam ´s avonds, maar ze moest testen met ochtendurine. Ik moest toen ook een potje in de koelkast bewaren. Dus volgens mij wordt je test daar niet donkerder of lichter van. Ik had t potje wel afgesloten trouwens, vond ik wel zo fris :D.
    Ik kan wel een verhaal herhinneren van iemand hier die de pies bij de verwarming had bewaard (omdat ze dacht dat het in je buik ook warm is en ze het dus warm moest houden). De test bleek toen een heel stuk lichter. Zij dus logisch helemaal in de stress. Achteraf bleek er gelukkig niks aan de hand.

Dus niet zo druk maken he. ;) Is vast allemaal goed!

Deel Deze Pagina