Ik maakte net zoiets raars mee..

Discussion in 'De lounge' started by mroos, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Misschien wilde iemand je gewoon even "wakker schudden" en heeft je tas even weggenomen om je te laten schrikken en misschien toen hij/zij je hem terug wilde geven had je al alarm geslagen en had die persoon de tas snel teruggezet om geen problemen te krijgen. Ik heb dat een keer met mijn portomonnee gehad. Ik was hoogzwanger en had crocs gekocht. Buiten de schoenenwinkel wilde ik meteen mijn schoenen omruilen dus ik had mijn portomonnee op de bagagedrager gelegd en was bezig mijn schoenen om te ruilen voor de crocs toen er ineens een oud mannetje langs liep. Hij liep een stukje door, keerde toen weer om en zei "meid je mist iets" en gaf toen mijn portomonnee terug. Schrok me een ongeluk. Nu heb ik hem vaak op de kap van de kinderwagen liggen, ook niet echt slim :S

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Gewoon echt op de kap van de kinderwagen?? Dan vraag je er toch om dat iemand je portemonnee mee neemt? Dat vind ik eerlijk gezegd wel heel dom hoor..:(

3. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Hij is wel ingeklapt en ik laat mijn kind never nooit alleen staan..maar goed ik had zelf al toegegeven dat het niet echt slim is dus was het niet echt nodig om me dan nog maar een keer dom te noemen:p bovendien zit er nooit geen ene rooie cent in mijn portomonnee..heb mijn pinpas altijd in mijn jaszak zitten. en ik ben ook niet iemand die daar foto s in heeft zitten, die bewaar ik liever thuis in een album..heb hem meer bij me om de koopzegels in op te bergen..dus degene die er de moeite voor doet om hem te jatten die heeft dan ook nog eens vette pech! Dat is misschen dan ook gelijk de reden dat ik hem niet ergens diep wegstop, dat die niet helemaal vol met flappen zit.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Ja, dat zei mijn man ook al toen ik het vertelde (die me overigens heel dom vond dat ik mijn tas in het karretje zette haha), maarja, ik heb mijn tas, ik zal er voortaan op letten, dus in principe prima.

Al ben ik wel héél benieuwd of ik nou echt zo achterlijk ben of niet haha.

Share This Page