vrouwen die de boodschappen in de wieg smijten

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik werk in een winkel en ik zie echt heel vaak dat een vrouw de boodschappen zo , op hun baby smijten echt 9 van de 10 keer gebeurt dat wel eens en dat vind ik zo vreemd he, zelf zou ik dat nooit doen, maar ligt het aan mij of is dit wel normaal?:$

2. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Smijten nooit,maar dat mn kids nog in de wagen(bak) lagen als baby,legde ik het brood nog wel een op het voeteneind,of een pak luiers,maar dat lag dan op de wagenbak en hadden de kids geen last van.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ook hier idd brood op voeteneind of andere boodschapjes toen ze nog klein was haar voeten lagen daar toch niet toen ze groter werd ging dat helaas niet meer op en nu loop ik gewoon 2x voor boodschap[jes of manlief haalt de grote dingen

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik vervelender vind is dat sommige ouders denken dat het winkelpersoneel maar op hun kind moet letten. Ooo, wat stoor ik me er aan. Als je niet kunt winkelen met een kind, laat hem of haar dan lekker thuis aub. Of bij een oppas ofzo

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik legde ook nooit dingen echt IN de bak, maar wel idd een pak luiers er op. Kleine sliep dan toch, dus die merkte er niets van, haha!
    Maar ik zie ook wel eens mama's die werkelijk alles! op hun kleintje gooien - daar snap ik weinig van. Van potten pindakaas tot een zak appels. Heel raar vind ik dat, maar ach... Wie ben ik..? ;)

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik deed dat ook weleens.

Maar het was niet altijd zo erg als het leek... Ik ben eens gaan shoppen met 2 vriendinnen m'n zoontje 2 maanden was en we hadden de kinderwagen mee en de draagdoek. Ik had zoontje in de doek en m'n vriendin reed met de kinderwagen. De kinderwagen lag echt vol met zakken, echt een berg!

M'n vriendin is door 3 mensen aangesproken toen of daar een kindje onder lag. ;) De derde keer heb ik in haar plaats geantwoord dat we dat deden zodat het kind eindelijk eens effe zweeg... :D;)
    Ach ja, we zullen maar blij zijn dat mensen iets inzitten met andermans kinderen! :)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Brood wel meestal maar geen zware dingen..

La Palma, Mijn dochter is trouwens ook weleens door de winkel gerend al krijsend of op de grond liggend en dat er soms iemand van de winkel achteraan ging.. tegenwoordig heb ik gelukkig een duowagen ;). Oppas of thuis heb ik helaas geen mogelijkeid toe.

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

waahhahahahahahaha:D

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Smijten lijkt me niet. Maar als het past waarom zou je geen boodschappen om de baby heen leggen als die toch slaapt? (en dan bedoel ik niet de hele bak volbouwen ;))
    (oh en ook geen ijsjes ofzo haha)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik gooi regelmatig een pak yoghurt op onze baby.

11. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Hahhaha:D

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha of een pot augurken

13. Kwekijzer

zat meer te denken aan een fles wodka, staat zo leuk in combi met de baby:D

14. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    En dan maar afvragen waarom je baby zo goed slaapt;)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja idd ik zie hele vaak dat moeders hun kindje alleen laten en dan nog snel wat gaan halen, dat vind ik heel dom ja oke wij kunnen wel opletten maar wat als ik ff niet kijk en het kindje wordt meegenomen door iemand anders wat dan wie is er dan verantwoordelijk pff

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik heb de bak ook wel een paar keer redelijk vol gelegd.. maar smijten nee. en ja. ach.. kleine had er geen last van. knorde heerlijk verder dus...

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    heb ik ook weleens gedaan toen al mijn boodschappen op de band lagen en ik toch echt een ingredient nodig had en vergeten was.. stupid me!

18. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Ik heb mijn kids ook wel is even snel bij de kassa laten staan als ik wat vergeten was,maar dat is en blijft mijn verantwoording.
    En ik maakte er geen gewoonte van.

19. Kwekijzer

dan heb je het over 2 tellen, dat vind ik gewoon kunnen hoor. Ik denk dat het er meer om gaat, als je zelf het pashokje in gaat, uitgebreid de halve collectie van de winkel aan het passen bent en niet naar je (lastige) kind om kijkt?:D

20. Kwekijzer

kan je er wel fijn mee winkelen:Dhahaha

Deel Deze Pagina