Ik ben gisteren ongi geworden, ben vandag geweest voor een uitgangsecho, alles zag prima uit, en ik mag woensdag beginnen met Puregon Heb ook een afspraak voor volgende woensdag, om te kijken of de eitjes wel groot genoeg zijn, en als dat het geval is, dan mogen we misschien volgende weekend de IUI doen!!! Kan niet wachten, ik ben super blij, misschien TE optimistich, ik bedoel, het kan ook zijn dat niks gebeurt, of dat het fout gaat, maar, ik hoop dat alles lukt! Ik wil zo graag, en ik ben al dat wachten zat!!! Merk je iets van de purigon? Krijg je moodswings? Pijn in je buik? Of iets anders? Iemand hier die wat gemerkt heb???
Ontzettend veel succes!!! Ik ben aan de Clomid,dus kan je helaas geen info geven,maar welicht dat er anderen zijn! Groetjes,Alida
hoi meid, fijn dat je eindelijk aan de slag kunt zeg. eindelijk actie he na dat lange wachten de puregon heb ik ook gebruikt voor mijn eerste kindje. ik kreeg idd moodswings zoals jij dat zo mooi zegt . van heel verdrietig naar heel boos zomaar uit het niets. ook had ik erg last van opvliegers. succes meid en ik hoop dat jij van geen van alle bijwerkingen last krijgt xxx
Heel veel succes toegewenst. Ik spuit Decapeptyl en Gonal F, ik kan je dus niet helpen met je vraag over Puregon. Groetjes,
sam mv kylian: ok, dan weet ik het al, ik ben al heel "moody", dus dit wordt erg voor mijn lieffie hehe Ik kan niet wachten! Elvira: dank je
Hoi Trolljenta, Spannend allemaal. Ik slik 2 tabletjes Clomid,morgen de laatste. Zaterdag voor een echo om te kijken of er eiblaasjes zijn. En verder heb ik geen idee wanneer ik dan de iui krijg. Als de eitjes groot genoeg zijn moet ik die pregnyl spuit halen . Heel veel succes toegewenst. Groetjes Minou
Fijn dat je zo gauw kunt beginnen. Krijg je een pen om mee te spuiten of gewoon met de naald? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met puregon, ik moet er zelf vlgde maand mee beginnen.. Succes!!! Liefs Marjo
@ Marjo Ik heb nu 4 keer gespoten met puregon, geen last van gehad (ben bijna bang dat het niet werkt ofzo) gewoon dat ik soms net na het spuiten, wat kan voelen aan de linker kant, maar meer niet Ik heb geen moodswings, ik ben alleen maar wat meer moe dan normaal, denk ik, maar verder gaat het prima Ik mag en pen gebruiken, heel erg makkelijk, doet NIET zeer en het is makkelijk om te doen.
Trolljenta ik gebruik wel geen Puregon, maar Menopur. Maar maak je niet te druk als je nog niets voelt. Ik ging zelf nl wat ik voelde met Menopur vergelijken met de Clomid. Dacht dus ook eerst een tijdje dat er niet veel gebeurde, maar de follies groeiden goed hoor. Het is per persoon zo verschillend ook wat je voelt. Ik merk bv. wel dat ik meer last heb van moodswings dan met de clomid (loop ook sneller te brullen). Wijt dit ook wel aan het feit dat ik onzekerder wordt naarmate het langer gaat duren, maar krijg natuurlijk ook meer hormonsters binnen en daar zal het zeker ook mee samenhangen. Afwachten dus wat de fm bij de gyn je laat zien, groeit echt wel hoor en anders kunnen ze makkelijk de dosering aanpassen.
Ik ben woensdag naar een onderzoek, en ik had maar EEN eitje, die groter was geworden, hij was maar 13 ofzo, dus ik moet doorgaan met spuiten, en morgen terug komen. Ik dach echt dat het meer dan een zou zijn, dus als het niet lukt deze maand, gaat mijn dosis omhoog zei ze. Ik wordt wel moe, en ik krijg het warm van de puregon, ook voel ik het aan de linker kant, en daar zat dus die ene eitje
minou: wat is een FM? ik ben vandag geweest om te kijken, een het eitje is nu 18, en groot genoeg, dus, vanavond, mag ik de pregnyl spuiten, en zondag de eerste IUI WOHOOOO! Ik ben echt happy happy happy Zo blij, hoop echt dat het wat wordt! *zucht* Moet ik nu 2 weken wachten voor dat ik kan testen?
ooowww...hehe ik ben nog niet gewend aan het woord follikel Maar goed, ik heb dus de FM vandaag gedaan ja Ik heb pijn aan de linker kant, waar de follikel is
Trolljenta vanaf de dag van de inseminatie moet je eigenlijk 2 weken bij tellen als testdatum, dat werd mij verteld tenminste. Als je dan zwanger zou zijn zou je dan goed kunnen testen. Wens je veel succes, in ieder geval prettig idee dat het zaad nu alvast terecht komt waar het wezen moet. Veel succes!
Ok, ja ik was al van plan om Zondag over 2 weken te testen Maar, kan zijn dat ik het eerder doet, ik weet niet hoe lang ik KAN wachten Het is beter om te wachten denk ik, omdat het negatief kan zijn als het te vroeg is...