Ik dacht dat we er over uit waren jongensnaam : MILAN meisjesnaam : DEMI totdat vandaag ineens de twijfel toe sloeg nadat ik bij 2 vriendinnen op visite ben geweest en hun deze namen heb verteld ( zijn bezig voor 2e kindje ) en zij vonden deze namen niet zo mooi / leuk Mijn man zei meteen het zijn toch niet hun namen het zijn onze namen en oke daar heeft hij gelijk in . Maar toch zou ik graag nog meerdere mooie namen willen horen Ons zoontje heet SEM wie kan ons helpen aan een leuke meiden en jonges naam ???
Sem & Cas Kay Luuk Jim Noah Mika Lucas Loek Max Mats Levi Jelle Raf Tygo/Tycho Joas Julian Dex Finn Luca Mees Remi Dion Jari Nino Timo Dani Kars Vinz Thomas Ilya Yani Job Nils Noud Roan Lars Jesse Renzo Quinn Daan Lex Mischa Wout
had niet gezien dat je ook meisjesnamen zocht : Romy Esmee Tess Zoë Isa Loïs Noa Lana Yara Luna Mila Ayla Nina Mara Malou Lisa Julia Emma Britt Dana Indy Myrthe Amber Anouk Maud Noémi Maudi Elin Jula Evy Lou Liz Floor Lotte Dewi
Ik ook. Stonden hier allebei op het lijstje. Sem trouwens ook.. Wij hebben een meisje gekregen en haar naam lijkt ook veel op Demi.
Niet gaan twijfelen hoor!! Ik vind Sem & Milan of Sem & Demi heel leuk samen... Er zullen ongetwijfeld ook mensen rondlopen die Jaimy niks voor een meisje vinden, nou wij vinden hem prachtig ..
Stel nou dat je het toch wijzigt vanwege hun reactie en dat je dan later spijt krijgt... Ik neem aan dat jullie niet voor niks op deze 2 namen zijn uitgekomen. Ik vind ze ook leuk hoor, dus misschien moet je het toch maar gewoon zo laten
Zéker Sem en Milan vind ik een prachtige combinatie en een mooie naam ook gewoon. Demi is niet zo m'n smaak, maar past wel érg goed bij Sem. Mijn smaak is sowieso meer engels/iers (zie onze namen ) dus wat dat betreft moet je daar sowieso niet naar kijken)
ik vind je namen niet zo leuk, maar ik zou ze echt niet veranderen alleen om de mening van een ander! Als jullie er blij mee zijn, gewoon doen.
Ik zou zeker niet veranderen omdat een vriendin ze niet leuk vindt hoor! Smaken verschillen Als je echt wilt veranderen: Sem en Noah Sem en Job Sem en Jesse Sem en Luc Sem en Luca Sem en Dion Sem en Nino Sem en Yannick Sem en Levi Sem en Timo Sem en Joël Sem en Jonah Sem en Dani Sem en Mika Sem en Romy Sem en Tara Sem en Britt Sem en Tess Sem en Luna Sem en Indy Sem en Noa Sem en Mara Sem en Isa Sem en Lynn Sem en Loïs Sem en Zoë Sem en Romée Sem en Evi
Ben het wel eens met je man, jullie vinden deze namen toch mooi? Daar gaat het toch om? En ik vind ze trouwens ook leuk!
Ik sluit me aan bij de meerderheid, gewoon lekker deze namen houden! Stel je kiest nu iets anders en dan blijkt je moeder (bijv.) het geen leuke naam te vinden. Ga je dan weer veranderen? Want dan blijf ja aan de gang hoor! Je gaat echt geen naam vinden die iedereen mooi vindt!
Ik zou het niet veranderen omdat iemand anders de namen niet mooi vindt hoor. Jullie moeten het toch mooi vinden?
Sluit me bij de meerderheid aan! Je hebt hartstikke leuke namen die goed bij jullie namen kunnen!! Soms heb je wat tijd nodig om aan een naam te wennen, misschien was hun reactie daarom zo? Ik zou er in ieder geval mijn namen niet voor omgooien!! Succes!!
Je vriendinnen zijn zelf bezig voor een kleintje, en hebben waarschijnlijk zelf al ideeën voor de namen van de kleine baby. Als ze dan jouw namen horen, dan vinden ze het waarschijnlijk niet bij hun eigen baby passen. Dat geeft niet, het wordt hun kindje. Voor jullie zelf zijn deze twee namen leuk. Waarom zou je ze dan veranderen omdat iemand anders ze minder leuk zou vinden voor hun eigen kleintjes? Ga gewoon voor deze namen. Het zijn leuke namen, die goed bij de naam van jullie zoontje passen. Jullie hebben er zelf al goed over na gedacht, dus ik zou het niet af laten hangen van de voorkeur van anderen.
ik zou ze niet veranderen hoor meid.. het is jullie keuze en als jullie de naam mooi vinden dat gaat hij SUPER passen bij de beeb en bij de naam Sem !! vind het zoiezo niet leuk dat ze zeggen dat het geen leuke naam is... ik zeg altijd (ookal vind ik het niet leuk) gewoon uit fatsoen dat het een leuke naam is... dan voelen de (toekomstige) ouders zich er ook goed bij.. ik wil echt niet dat ik iemand een rot gevoel geef omdat ik een naam niet leuk vind... ps.. mijn dochtertje heet ook Demi.. dus Zeker weten houden die naam hahaha
wat ontzettend flauw zeg van die vriendinnen! Ik vind het hartstikke leuke namen hoor! En als jullie dat ook vinden..... helemaal goed toch!?