Mijn dochtertje van 2 noemt Lise en we krijgen er binnenkort een 2de dochtertje erbij. Ik ben gek van de naam Linde (voor mijn eerste dochtertje ook al, maar toen wou mijn man niet, nu is hij opeens akkoord maar vraag mij af of dit niet een beetje teveel van het goede is : Lise én Linde? Of dan toch maar Lise en Lore ??? Of ... ??
Lise en Lore samen klinkt als de naam Liselore. Ik vind dit geen leuke combo. Misschien Loire? Net iets anders! Lise en Linde alle twee leuke namen. Het kan wel maar ik zou het denk ik niet doen. Misschien Linden? Net iets anders! L suggesties: Lise en Lara Lise en Lana Lise en Lane (uitspraak la nu of leen) Lise ne Leah Lise en Lelia Lise en Lela Lise en Liana of Lian
Leuk! Lise en Lore klinkt mij een beetje te veel als Liselore idd . Lise en Lare Lise en Loïs Lise en Lana Lise en Lianne Lise en Lune Lise en Luna Lise en Lena Lise en Lotte Lise en Lieke Lise en Lenthe Lise en Liv Lise en Leah Ik zou persoonlijk voor Lise en Linde gaan!
Ik vind Linde een hele mooie naam! Ik zou niet voor Lore gaan, vind het sowieso niet zo'n mooie naam én ik moest ook meteen denken aan Liselore.
Ik vind het beide te veel "liesje leerde lotje lopen langs de lange lindenlaan". zou een naam met een andere beginletter mooier vinden.
Op zich klinkt het wel leuk maar ergens lijkt het ook wel weer op elkaar, ik zou eerder gaan voor Lise en Sara om gewoon maar even een voorbeeld te noemen
ik vind ze heel leuk bij elkaar klinken! Grote nadeel is voor mij dat ze allebei met dezelfde letter beginnen, maar ik denk dat je dat ook wel zoekt aan de beide opties te zien .