Laatst heb ik een prijs gewonnen in het winforum, namelijk een sieradenkadobon twv 30,- te besteden bij de webwinkel The Bling Company! Heel erg leuk, maar eigenaar van de webwinkel reageert tot op heden nergens op. Ik begrijp dat er geen alternatief aangeboden kan worden voor de prijs die ik heb gewonnen,maar misschien kan er extra gecontroleerd worden om nog meer teleurstellingen te voorkomen.
Weet je zeker dat ze er mee gestopt is? Als ik die site open, dan krijg ik dit ervoor: Webwinkel gesloten | Mijnwebwinkel Kan het niet zijn dat ze met vakantie zijn en later weer terug komen met een site die er gewoon weer is?
Is/was dit niet de webwinkel van een ZP-er? Ik meen mij zoiets te herinneren, misschien kom ik nog wel op haar naam. Wel lullig dan als je je bon niet kan gebruiken...
Waarom zou je dan je website helemaal afsluiten? Meestal staat er dan toch een mededeling in de trant van: tot dan en dan zijn wij op vakantie en na die tijd kunnen er weer bestellingen geplaatst worden?
Misschien via Facebook? The Bling Company | Facebook Ze zit ook op Markplaats Marktplaats.nl - Advertenties van The Bling Company uit Liessel Lijkt me vreemd als iemand niets meer van zich laat horen.
Juju, ik heb geprobeerd contact met dr te zoeken via Facebook, ze zou volgens eigen zeggen zeker weten reageren, maar dat was vorige maand geloof ik!
Nou ja zeg, lekker asociaal! Maar misschien word er nog iets geregeld. En als je via een advertentie op marktplaats reageert?
die advertenties zijn weg, vind het echt heel sneu voor je, mocht het niet opgelost worden en als je het leuk zou vinden, zou ik wel een leuke sleutel/tashanger voor je willen maken, vind het erg rot voor je, ik weet hoe het voelt als je ergens blij mee bent en het later toch niet gebeurd, dat is heel zuur.
We kunnen ons voorstellen dat het vervelend voor je is. Alleen kunnen wij aan het feit dat ze gestopt zijn of failliet zijn gegaan (dat weten we niet precies) helaas niks doen. We hebben een aantal keer contact met ze gezocht, maar zonder resultaat.
via een ander forum doen we aan angel pakketjes mocht iets niet aankomen ofzo (zoiets wat ik bv nu aanbied) maar kan me voorstellen dat ZP hier niet verandwoordelijk voor is en wil zijn, dat is het risico, wel zou het een optie zijn om een volgende (gelijkwaardige prijs) aan deze dame te geven, maar dat is imo weer niet het doel van het winforum tis een lastige kwestie, zou ze echt faiiet zijn gegaan, prima stukje onmacht zoals ze het noemen, is het gewoon het niet na komen van afspraken dan ishet min, en persoonlijk zou ik dan zeggen, doe doei van het forum. al met al is het zuur.