Kan het nog steeds niet geloven maar na tig testen en net de Clearview met een licht blauwe streep ga ik het langzaam maar doen... IK BEN ZWANGER! Wat spannend, wat ongelooflijk & boven alles wat leuk. Ik voel alleen helemaal niks en dat vind ik zo raar. Had echt verwacht dat je het meteen zou merken. Mornig sickness and all...Maar nee. Wel al de hele week een ongelooflijke ijzer smaak. En ow wat moeilijk mag niks zeggen nog voorlopig... Nu bidden, wensen en dromen dat alles goed mag blijven gaan. Fantastisch! Liefs, Ann
Hoi Ann! Gefeliciteerd!! Was je overtijd of niet? Nu lekker genieten van het gevoel dat er een kindje in jouw lichaam groeit!
Heyy, Dankje. Ja, was een heel verhaal. Laatste maanden had ik een cyclus van 21 dagen. En een hele korte LT fase... Wat betekende dat ik verleden week vrijdag / zaterdag ongesteld moest worden. Gebeurde niks ondank dat het wel zo voelde en ben nu een maand bezig met Etos zwangerschapspillen dus d8 dit kan het ook zijn. Had er 95% op gerekend dat ik door die pillen gewoon een langere cyclus had deze keer. Laatste twee dagen begon ik te denken dat het wel heel lang op zich liet wachten en ben vandaag volgens mn oude banner 7 dagen overtijd. Eergisteren en gisteren een hele lichte streep op de KV test en vandaag maar meteen serieus geschut gehaald (clearview) en daarop ook een streep...
Hoi Ann80, Volgens mij klopt je banner niet Er staat namelijk dat je 1 week zwanger bent maar op het moment dat je een test doet ben je meestal tussen de 3,5 en 4,5 week zwanger. Je telt namelijk vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie. Dus als je bijvoorbeeld 10 juli voor het laatst ongesteld werd dan ben je nu 5 weken zwanger: 17 juli = 1 week 24 juli = 2 weken 31 juli = 3 weken etc. Dus je bent wat verder dan je zelf dacht.... dat scheelt weer, toch?
Hey Pascale, Ja, ik las al zoiets hier en daar... Thanks voor de uitleg! Mijn laatste menstruatie was 18 Juli dus dan pas ik hem aan naar vier weken.... Klinkt ineens zo lang....
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=9744&stc=1&d=1250320336 Vanochtend om zes uur al wakker...
He Ann, Gefeliciteerd!!! Ben je ook zo uh......................................... ik kan het niet eens omschrijven hoe ik me voel Ben gewoon helemaal zenuwachtig en blij en.. en .. en.. Joepie! We zijn nu samen aan het bedenken wanneer we het gaan vertellen aan onze familie en hoe. Maar voorlopig idd bidden, wensen en dromen dat alles goed mag blijven gaan. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, maar met name mijn misselijkheid en de krampen af en toe in mijn baarmoeder laten duidelijk weten dat er iets gaande is. Het groeit!!! Leuk dat we ong gelijk oplopen! Ik wens iedereen veel plezier op je roze wolkje!
Hahahaha ja heel herkenbaar wij zijn helemaal hyper Ik ben (nog) niet misselijk maar wel pijntje in mn onderrug / stuitje. Ik heb uiteindelijk geloof ik zes testen gedaan afgelopen twee dagen kon het gewoon niet geloven. Net een hele mooie bos bloemen van mijn lief gehad Vertellen, hadden wij het ook net over. Ik had mn zusje net aan de foon en wilde het het liefste meteen zeggen maar beter van niet. Wij wachten als alles goed mag gaan tot de eerste week November... Klinkt afgrijselijk ver weg en ik heb mijn hart om me tong dus gaat lastig worden. En geen wijntje gezellig meer meedrinken al die tijd gaat ook lichtelijk opvallen denk ik