hoi meiden, even geen vraagje mbt onze kinderen, maar over de mama's of papa's ik heb zoontje van bijna 10 maanden, die vanaf dag 1 al heerlijk doorslaapt elke nacht. maar ikzelf ben dus heel vaak wakker, doordat ik "droom" dat we ons zoontje bij ons in bed hebben gelegd en dat mijn man zich dan om draait en dat ik dan zeg kijk uit je gaat op hem liggen. wat dus helemaal niet zo is want zoonlief ligt lekker in zijn eigen bedje. ook gebeurt het vaak dat ik droom dat hij bij ons in bed ligt en wakker is geworden en dat hij dan op het bed rondkruipt waardoor ik dan wakker schrik omdat ik bang ben dat hij van t bed valt. of dat hij bij ons in de kamer rond kruipt terwijl wij in bed liggen. ik ben dan echt opeens klaar wakker en kijk waar hij dan is, of ik zit rechtop in bed en wil uit bed gaan om hem weer in bed te leggen of om te gaan kijken of hij in zijn bedje ligt. mijn man is dan meestal daardoor ook wakker en brengt mij weer in de werkelijkheid. door te zeggen hij ligt gewoon lekker in zijn bed ga nou maar slapen. en hij ligt dan natuurlijk ook gewoon in zijn bedje. en als ik dan weer ga slapen is het goed. wie herkent dit???? ik heb dit echt heel vaak.
Ja ik droom ook vaak en spring ook echt uit mijn bed of maak manlief wakker terwijl ik eigenlijk slaap. Ik heb dit in drukke periodes erger als in relaxte periodes. Als ik teveel aan mijn hoofd heb gehad. In mijn vorige huis had ik het wel veel vaker nu is het minder. In het begin werd mijn man er gek van en geloofde niet dat ik me er niet bewust van ben. Toen onze kleine man geboren werd was ik ook heel bang dat ik hem uit zijn bed zou vissen maar dat is tot op de dag van vandaag gelukkig niet gebeurd. groetjes kim
hier precies hetzelfde, ik zou het verhaal zelf geschreven kunnen hebben. mijn dochter is 20 maanden, ik heb het weken niet en dan ineens dagen achter mekaar.
ha meis heel herkenbaar ik droomde dan dat ik op onze zoon was gaanliggen en hij daardoor geen lucht meer kreeg .. en werd ook vaker huilend wakker ... het was een net echte droom .. huilend boven zijn bedje gestaan en meneer lag vrolijk te slapen ... heel raar
ik droom ook heel vaak over m`n dochter, niet dat ze bij ons in bed ligt maar dat ze ontvoerd word ofzo of dat ik er ineens nergens meer kan vinden, heel eng. gevolg ook een man die mij dan gelukkig uit m`n droom haalt.
Ik droom ook erg veel en vaak. Niet persé wat jij zegt hoor. Maar ik merk bij mijzelf dat het meer gebeurt in drukke en stress periodes. Misschien bij jou ook?
Heb dit met mijn oudste zoontje heel erg gehad. Werd snachts wakker en ging hem zoeken zoeken en nog eens zoeken. Het ergste was nog ik was opgenomen met een postnatale en ging in het ziekenhuis s nachts op zoek( Ik dacht dat ik geen moeder gevoelens had) Dus wel! Raakte dan helemaal in paniek! En had het idd voor al met stress. Ook toen ik nog samen met hem was en hij wel in de buurt was had ik het maar in het ziekenhuis heel erg was veel te veel met hem bezig en helemaal overspannen. Dus heel gek vind ik je vehaal niet klinken wel net zo als jij die angst gevoelens nu met de tweede heb ik het niet gehad! Ook zo appart en raar haha. Had het wel verwacht eigenlijk maar dat is gelukkig uit gebleven die nare zoek dromen.
raar he, heb dit aantal weken geleden ook gehad, werd wakker omdat ik dacht dat de kleine bij mij in bed lag, ikzelf was ook al verschoven naar de andere kant, ik werd wakker en dacht waar is ze nou?? na lang nadenken eindelijk 't besef haha lekker in haar eigen bedje... dus wel herkenbaar maar niet zo vaak..
Hier net zo. Dan droom ik dat hij aan de voeteinde ligt en dat ik hem er bijna vanaf schop. Vandaag droomde ik dat ik op de bijrijdersstoel zat auto te rijden met spruit op schoot :s Ik was ook ontzettend bang dat er iets zou gebeuren want ik zag wel in dat het super gevaarlijk was. Ow ja i.p.v de pook gebruikte ik tot mijn eigen verbazingde handrem :s
Ik werd laatst ook helemaal bezweet wakker omdat ik levensecht had gedroomd dat we met ons kroost in het water waren gereden. De hele dag heb ik met een heel onwerkelijk naar gevoel rondgelopen. Enne zeg nou zelf... hoe krijg je in godsnaam drie kinderen onder de vier jaar uit hun autostoeltjes als je te water raakt??? Maar ik zie aan je banner dat je zwanger bent en toen had ik ook altijd van die werkelijke nachtmerries. Ik vind het knap vermoeiend want ik durf daarna niet meer te gaan slapen.
Heb het ook regelmatig. Niet echt dromen maar dan wordt ik wakker en denk dat hij naast me ligt. Het duurt dan ook even voordat ik besef dat hij gewoon lekker in z'n bedje ligt te slapen
Ik heb dat nog bij de oudste van 6. shrik opeens wakker. omdat ik denk dat hij mama roept. terwijl hij gewoon slaapt dan. dit heb ik best vaak En toen ik zwanger was. had k altijd van die dromen die kan ik beter niet vertellen... vaak zo erg dat ik erna huillend op bed zat.. toen hij er eenmaal was. heb ik dat ook niet meer gedroomd.
Eindelijk iemand die dit ook heeft!! Ik heb dit ook en dacht dat dit wel wat raar zou zijn. Mijn zoontje slaapt altijd in zijn eigen bedje een hele nacht door. Maar ik daarentegen sinds zijn geboorte zelden. Bijna iedere nacht schrik ik ook wakker omdat ik denk dat ie ineens tussen ons inligt of idd van het bed afrolt. Ook pak ik regelmatig de arm van mijn man vast omdat ik denk dat het onze zoon is. Tja als ik eenmaal doorheb dat het de arm van mijn man is ben ik weer wakker. Tja en dan ben je klaarwakker..... ik heb me al afgevraagd wat ik hieraan kan doen. Iemand een tip?
nou ik kan dit topic beter niet lezen, zowaar had ik vannacht dus een droom dat ze tussen in lag en mijn man op haar ging liggen, ben echt me bed uit gegaan om te kijken op d`r kamertje hihi
Ik heb dat ook, ik had het al toen Simone nog in het ziekenhuis lag en soms nog steeds. Dan droom ik dat mijn man op haar gaat liggen of dat ze van het bed afvalt, en dan ben ik in mijn slaap alle kleding van de grond aan het plukken om mijn dochter te zoeken