zwanger na miskraam en zo bang!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Soofje, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

even mijn gevoel van me af typen.
    sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben.
    en ik vind het echt DOOD eng!
    vorige x (24 maart) een miskraam gehad, en ben heel bang dat het nu weer mis gaat, weet dat ik dit niet moet denken en blij moet zijn, maar toch...
    het is ons tweede kindje, en bij mijn eerste kindje ging het allemaal "vanzelf" lijkt wel. ik heb me volgens mij toen veel minder druk erom gemaakt.
    het duurde deze keer ook een tijd voordat we zwanger werden, en bij mijn eerste was het in 1 ronde raak, dus misschien dat het daar door komt...nou ja heb het even v an mij af getypt en ga nu genieten!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Herkenbaar. Zwanger zijn is spannend en na een mk helemaal.

Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je na de echo kunt gaan genieten.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben ook zwanger na een mk, toen ik de cruciale grens waar het de keer daarvoor misging over was en na de echo kon ik het loslaten. Wel voelde deze zwschap vanaf het beging anders en beter

Gefeliciteerd meis!!

5. fafje

fafje Niet meer actief

gefeliciteerd!! ik ben de eerste 12 weken ook bang geweest...door het aan weinig mensen te vertellen hielp het mij om er toch van te genieten!!

6. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi,

Bij mij precies hetzelfde! ik weet sinds gister dat ik zwanger ben van de tweede! In september een mk gehad. Nu na 8 maanden eindelijk weer zwanger. Vind het een heerlijk gevoel, maar ben best wel angstig. Mijn vorige zwangerschap voelde zo goed en die ging mis.
    Succes hè

7. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik wens je veel succes. Op hoeveel weken heb je uw miskraam gehad? Groetjes

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    herkenbaar.. hier afgelopen maand een mk.. en nu weet ik sinds gister dat ik weer zwanger ben van een 2e.. zeer spannend.. hoop dat t allemaal goed zal gaan!

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @ ts.. was je voor deze zwangerschap al een keer ongi geworden??

ik heb gister namelijk positief getest.. maar hiervoor een miskraam gehad met 5 weken.. alleen nu heb ik voor de zekerheid ff de vk gebeld om te vragen of die positieve test niet nog hcg kan zijn van de miskraam..
    en zij zei me dat het hcg na 4-6 weken na een miskraam weer op normaal niveau moet zitten.. dus tis nu nog afwachten voor mij of t van de miskraam is of gwn een nieuwe zwangerschap.. al was de streep goed zichtbaar vond ik.. zelfs duidelijker dan de vorige keer!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oef, wat spannend he. Hopelijk gaat alles goed. Mag je al snel voor een echo?
    Ik heb een soortgelijk verhaal. Van ons eerste kindje was ik direct zwanger na het stoppen met de pil. Nu duurde het drie maanden, nog weinig natuurlijk. Helaas is dat uitgelopen in een miskraam, uiteindelijk curretage. Nu weer zwanger (7 weken). Vind het allemaal ontzettend spannend. Gelukkig heb ik vandaag op mijn eerste echo het hartje gezien. Dat geeft even rust!
    Je kunt er niet aan veranderen hoe het loopt. Hopelijk kun je je een beetje ontspannen en het ook wat relativeren (hielp mij best goed namelijk). Je kunt helemaal niets aan de situatie veranderen zoals die is nu namelijk. Heel veel succes.

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal, ik kreeg 22 april 2010 een miskraam ik was voor t eerst zwanger, en 22 mei 2010 weer positest en nu een heerlijk dochtertje! Succes de komende weekjes, ik hoop dat je snel een echo krijgt ik al met 6 weken, dat hielp enorm, tenminste als je er wat op kunt zien. Wij zagen een kindje met een hartje en konden zelfs het hartje horen uitwendig...

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Soofje, ik heb hetzelfde, 10 maar een mk gehad en nu weer zwanger! Voel me wel anders zwanger als ik eerlijk ben! Nu duimden dat het een plakker is!!

Toi toi toi voor jou! (en ook voor mij)

Deel Deze Pagina