Ik mag hopen dat dit echt een roddel is!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marykay, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Zo wordt voor leken het beeld van IVF weer als een eitje gezien. Echt ongelovelijk!

2. bengel

bengel Niet meer actief

tsja net zoiets als het gerucht dat maxima clomid gebruikt zou hebben voor een sneller resultaat

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk dat je er niet te veel van moet geloven en dat je al helemaal je bloeddruk niet moet laten stijgen door zo'n verhaal ;)

Elmo

4. in hollywood kan alles!

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heb er ook al eens aan zitten denken hoor... dat ze dat gedaan zou hebben, maar toch je weet het niet he

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Tja... Misschien is het waar (bijna alles is te koop)... Maar dat verandert niets aan de situaties waar wij zelf in zitten. Je kunt je er heel druk om maken, want het is natuurlijk niet eerlijk dat sommige mensen zo makkelijk kunnen adopteren en vervolgens via behandelingen waar wij soms jaren op moeten wachten ook nog 'effe' een paar eigen kinderen krijgen. Maar gaat dat het beter maken voor ons? Worden wij daar sneller, makkelijker en pijnlozer zwanger van?

Belle, slaat de Angelina-en-Brad-roddels tegenwoordig standaard over.

7. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Dat ze het doen vind ik nog niet eens erg. Het ergste vond ik vooral onderstaande zin."ze geen zin had om met de stress om te gaan die zwanger proberen te worden met zich meebrengt"
    Alsof een ivf behandeling niets is. En dat het beeld voor mensen, die geen idee hebben wat ivf inhoudt, dit lezen dan zullen denken IVF is makkelijk en niet stressvol.

Maar ja misschien zijn het geadopteerde eitjes en heeft ze zelf geen hormonen hoeven spuiten en geen punctie hoeven ondergaan.

Maar goed van mij mag dit topic dicht het is idd allemaal niet waard om me over op te winden. 8)

8. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Zegt dit niet genoeg? Waarom zou je geloven wat zij schrijven? Als een beroemdheid een tweeling krijgt wordt gelijk de conclusie getrokken dat er wel iets van IVF gebruikt moet zijn. Laat je niet opnaaien.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk wel dat het waar is. Op de natuurlijke manier krijg je toch niet zo snel een tweeling vaak doormiddel van slikken van hormonen? Triest hoe makkelijk er over wordt gedacht.

10. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Niet iedereen die een tweeling krijgt heeft hormonen gebruikt.

En ook al is het waar. Lekker interessant. Heeft toch niemand last van?

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Lekker niks van aantrekken toch?
    En inderdaad, niet alle tweelingen zijn ontstaan door hormoontjes.

12. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Nee idd. Mijn oma heeft 2 tweelingen achter elkaar gehad. En haar moeder heeft ook 2 tweelingen na elkaar gehad.

grtjs
    marijke

13. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ach joh, dat bericht daar klopt al niks van, laat staan van de waarheid:
    er staat in de kop IVF en in de tekst staat KI ,

dus het is gewoon 1 groot flutverhaal!

Niks van aantrekken meiden,
    wij doen hier gewoon allemaal stinkend hard ons best en ik ga me niet gek laten maken door een roddelblad!

eef

Deel Deze Pagina