Help! Na 5 icsi en nu op 14 dpo na terugplaatsing van twee cryo's deze testen: 13 dpo en 14 dpo. Early een streepje en lijkt iets op te lopen, maar kruidvat zo goed als niks te zien??? Zijn de predictors betrouwbaar... en wat met die kruidvat test?
Ik lijk heel licht op de kv ook wel iets te zien hoor. En predictor is na mijn mening gewoon duidelijk hoor.
Jij bent gewoon zwanger hoor! Ik zie zelfs oploop met 1 dag tussen de predictors. De kruidvat testen zijn tegenwoordig waardeloos.
Ik zou de KV testen niet meer doen. De predictor zijn goede testen. Ze hebben al duidelijke streepjes en een mooie oploop! Ik denk dat je zwanger bent!
Sluit me hierbij aan, je bent gewoon hartstikke zwanger! Predictor zijn de beste testen op de markt. Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!! Kruidvat testen zijn gewoon ruk. Ze knallen totaal niet en geven soms valse indrooglijntjes. Predictor is betrouwbaar en heel gevoelig. Ik zou vanaf nu alleen maar predictor gebruiken. Je kan door Kv testen behoorlijk onzeker worden.
Ziet er goed uit hoor. Zie duidelijk oploop tussen 13 en 14 dpo. En dan is die van 14 waarschijnlijk nog niet zo droog als die van 13. Ow enne die kruidvat-testen lekker in de kliko gooien. Gefeliciteerd!
Kruidvat weggooien. Als je zwanger bent komt er niks. Ben je niet zwanger krijg je een duidelijke streep.. Heb het gisteren meegemaakt. En mijn predictor was net wit.. Gefeliciteerd xx
Je testen met de predictor zijn echt heel erg mooi. Je ziet een duidelijke oploop in 24 uur. Daar waar HCG zich verdubbeld per 48 uur. En de kruidvat testen zijn echt niet meer wat ze zijn geweest. Geven vaak ook valse streepjes, indrogers etc. Snap dat het je onzeker maakt. Maar no worries. De predictors zijn op dit moment de meest betrouwbare zelftesten. Gefeliciteerd
Ik heb hetzelfde meegemaakt, mijn predictor was echt al duidelijk positief terwijl de kruidvat toen echt nog nauwelijks tot niet zichtbaar was. Zelfs toen de predictor al knalde was de kruidvat nog maar heel licht! Dus ik denk zeker dat je zwanger bent en je de kruidvat testen gewoon weg moet gooien Gefeliciteerd!
Ziet er heel mooi uit! Gefeliciteerd. Kruidvat lekker weggooien. Rare dingen zeg. Bij mij vorige zwangerschappen vond ik die super goed maar wat ik hier nu elke keer zie ga ik die dus nooit meer kopen.