Jeetje ik ben gewoon zwanger! Whauw zo onwerkelijk Mijn dochtertje van 1,5 is via de mmm verwekt en ik ging ervan uit dat als we zouden gaan voor een brusje we de mmm weer in moesten. Nu zwanger zonder ziekenhuis, zonder dat iemand moet ingrijpen, whauw gewoon met z'n tweeen
Bedankt meiden!! Voor diegene die ook zwanger zijn ook gefeliciteerd! Voor diegene die 'bezig' zijn hopelijk lukt het heel snel!
Flippo meis dank je wel!! Respect dat je nog zo lief en aardig bent tegen diegene die zwanger zijn! Echt respect meid! Het is je ook zo gegund!
Thnx meis... tja wat moet ik anders? Het is toch mooi dat anderen dit niet mee hoeven te maken. Wel een gek idee... we kletsten met elkaar toen je bezig was voor de eerste en nu ben je alweer zwanger van de 2e
Ja daar heb ik ook al aan gedacht, zo oneerlijk! Daarom vind ik het echt knap van je!Dat mag ook wel gezegd worden. Ik weet hoe vreselijk graag jij je droom wil laten uitkomen en dan moet het pijnlijk zijn als het bij een ander wel lukt. Nogmaals respect meis!