Eindelijk durf ik hier dan ook een berichtje te plaatsen (haha, je wordt vanzelf erg bijgelovig in de MMM): na bijna 4 jaar, 2 ICSI's, 5 terugplaatsingen en 2 missed abortions ben ik eindelijk weer zwanger én zijn er kloppende hartjes te zien!! Eind augustus zijn er 2 cryootjes teruggeplaatst, en op de eerste echo met 5w5d waren al 2 vruchtzakjes te zien. Tot onze grote verbazing (en die van de artsen) liet de echo met 7w3d DRIE kloppende hartjes zien; een twee-eiige drieling! Een zorgeloze zwangerschap gaat het dus niet worden, maar de kleintjes doen het vooralsnog alledrie super, spartelen vrolijk rond en ik word erg goed in de gaten gehouden in het AMC, dus so far so good....
Proficiat ,dat is wel geweldig !!!!!! een drieling , ik hoop dat alles goed gaat voor je , veel succes verder , liefs .
Gefeli! Haha, wow, zoals die ene reclame van dat automerk, dat ze tijdens de echo niet 1, 2 maar 3 hoofdjes zien.
Meis, hier ook nog een keer. Van harte gefeliciteerd voor jou en B. Het is jullie ontzettend gegund en ik wens jou het allerbeste toe in deze zwangerschap! Liefs van mij en N.
wauw! is het nu heel stom van mij om eerlijk te zeggen dat ik er persoonlijk niet aan moet denken? Maar voor jou echt super gefeliciteerd!!!