Gek dilemma

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Versluis, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Goedenavond dames,

Ik heb een gek dilemma. Vorig jaar mei heb ik op vakantie een miskraam gehad met een nood curettage op de koop toe. Hier heb ik zowel lichamelijk als geestelijk last van gehad. Lichamelijk heeft het dus ook tot 5-6 weken geleden geduurd voordat ik mijn menstruatie netjes met 4 weken kreeg.

Doordat dit de eerste keer in zo lange tijd weer was, heb ik afgelopen 5 weken netjes afgewacht. Nu werd ik niet weer zo netjes op tijd ongesteld, tot nu toe helemaal nog niet.

Doordat ik in het afgelopen jaar zoveel onnodige testen heb gedaan en mezelf hiermee helemaal gek heb gemaakt, durfde ik nu dus ook niet te testen. Uiteindelijk heb ik gisteren een early test en 2 gewone testen gekocht. 's Middags gelijk de early test gedaan. En hij was POSITIEF!!!! Vanmorgen de gewone gedaan en ook deze was positief, lichter dan de early, maar ja, deze is ook nog wat gevoeliger, dus dat is misschien normaal?

Ik vond ook nog een oudere test die ik wel eens via internet had besteld, gewone dipsticks. Ook deze was positief, ook weer duidelijker dan de gewone, maar ook dit zijn van die early testen.

Dan nu dat gekke dilemma; Ik durf het echt nog niet te geloven, en ik durf het mijn man zelfs niet te zeggen. Ik weet niet hoe, ik ben zo bang dat ik het mis heb en dat ik terug in dat gat wordt gegooid. Dus nu ligt het elke keer op het puntje van mijn tong, maar ik durf het niet, puur door een mogelijke teleurstelling die misschien kan komen. Ik wil niet weer hetzelfde doormaken, al weet ik natuurlijk ook wel dat dit altijd en iedereen kan overkomen.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn bericht en ook voor alle eventuele berichten terug.

Groetjes Saskia

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd!

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Meid ik wil je toch echt eventjes zeggen; Gefeliciteerd!!
    Dit zijn duidelijk positieve testen, hier kun je je man vast heel erg blij mee gaan maken dus niet langer mee wachten hoor.

Ik heb zelf ook een miskraam gehad en merk de angst nu zelfs nog af en toe, ik begrijp je gevoel dan ook heel erg goed maar de testen liegen er niet om;) De angst zal nog wel eventjes blijven maar probeer ook te genieten, er groeit nu echt een mooi mensje in je wat hopelijk 9maanden lang lekker blijft groeien.

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dankjulliewel, stom he, door zo'n *** gebeurtenis ga je aan alles twijfelen. Maar naar mijn mening zijn de testen duidelijk positief, ik ben blij dat jullie dat toch ook zien. Straks dan toch maar een gesprekje beginnen met manlief :D

En dan toch ook zelf gaan geloven dat het nu toch echt weer zover is, en hoe toevallig, in dezelfde tijd als mijn zwangerschap vorig jaar. Ook weer een decemberkindje, maar nu graag een bijtertje :)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb zelf in december vals positief getest met predictor early.
    Dus ben niet zo kapot van deze testen!
    En hoor het ook veel hier op het forum en op internet.

Op de dip stick meen ik wel iets vaags te zien.

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik meen op de dipstick idd ook een streepje te zien.

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Vanmorgen nog een dipstick gedaan en deze was donkerder dan die van gisteren (gelukkig). Ik heb het ook heel dapper verteld, huilend en wel. En mijn man was, uiteraard, helemaal blij en door het dollen heen. Zelf ben ik enorm blij en enorm bang tegelijkertijd, hopelijk kan het blije snel al het andere overstijgen!

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb trouwens meer gelezen dat er vaak negatief wordt getest met Predictor. Zelf nog nooit gehad, niet bij mijn miskraam van vorig jaar en ook niet bij mijn zoon. Positief was daar bij mij ook daadwerkelijk positief, vandaar dat ik die toch nog gebruik. Voor mijn eigen bevestiging doe ik er dus ook altijd nog een van een ander merk achterna. Die bedrijven worden alleen van mij al rijk haha

Share This Page