Hallo meiden, Ik zit weer in een vaag iets. Vorige week in het weekend had ik gemeenschap met mijn vriend en ineens riep hij bloed!! Ik schrok me rot en schaamde me dood. Ik dacht heh, ongesteld kan niet, nog veel te vroeg daarvoor. Het was afvegen en dat was het. Ik denk dus een adertje geraakt en die is geknapt denk ik. Maar dit heb ik nog nooit gehad. In de 1.5 jaar dat we samen zijn heb ik nog nooit gebloed tijdens gemeenschap en zelfs met mn ex waar ik 6.5 jaar samen mee was ook niet. Kan dus echt zeggen dat ik het nog nooit heb gehad. Ik snap niet hoe dit kon. Ook had ik eens wat pukkeltjes in mn gezicht, niet veel maar de 1 was weg en de ander was er weer, soms ook niet heel duidelijk maar ik zag ze wel. Ook hebben wij 2 katten en 1 daarvan is anti schoot poes. Komt nooit bij je liggen, wel een kroel halen maar komt niet op je schoot liggen. Alleen bij mn vorige zwangerschap, wat een mk is geworden kwam ze ineens bij me liggen, maar toen ik niet meer zwanger was, was Jacky (zo heet ze) weer vervlogen zeg maar. Vorige week kwam Jacky ineens weer bij me op schoot liggen, tot 2x toe op die dag. De andere mauwt veel om aandacht.. ze reageren beide dus anders. Vandaag heb ik last van buikpijn en rugpijn, net alsof ik ongesteld moet worden... maar ik moet pas zaterdag ongesteld worden en ik ben elke keer regelmatig met 30 dagen. Dus 4 dagen eerder is wel erg vroeg. Ik ben dus ook nog niet aan het bloeden. Nou hoor ik wel vaak dat die buikpijn veel vrouwen hebben en dan denken dat ze elk moment ongesteld kunnen worden, maar mijn vorige zwangerschap was 1 zonder kwaaltjes dus heb geen idee wat nou wel normaal is en wat niet. Heb ook last van stemmingswisselingen (prikkelbaar) en vanmiddag was ik iets op tv aant kijken, kwam er een liedje voorbij en ik zat ineens te janken op de bank. Wat zeggen jullie?
tsja, kan alle kanten op eigenlijk. Je kwaaltjes kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap, maar hoeft niet. Ik had bij mijn zoontje en ook bij deze zwangerschap al voor mijn nod steeds van die menstruatie krampen, dus dat zou kunnen. Het bloedverlies zou een eventuele innesteling kunnen zijn, maar hoeft niet. (even helemaal terzijde.. daar hoef je je toch niet voor te schamen naar je vriend toe?) een van mijn poezen is ook veel aanhankelijker nu ik zwanger ben, maar ja, poezen zijn rare beesten he.. pukkeltjes en stemmingswisselingen kunnen ook gewoon door hormoonschommelingen komen.. ik heb voor deze zwangerschap en die van mijn zoontje ongelofelijk veel keer gedacht, ik ben zwanger, kan niet anders. en dan was ik het toch niet. Dus je lichaam kan je goed voor de gek houden. Eigenlijk is er maar 1 manier Dat wordt een testje voor je doen als je van het weekend niet ongesteld wordt
Ik ga er ook niet vanuit hoor, maar vind wel fijn dat jij ook bij je beide zwangerschappen buikpijn had voor je nod. Ik heb altijd dat als ik buikpijn heb ik ook ongi wordt, maar tot nu toe nog niks. Nee, ik hoef me ook niet te schamen voor mn viend, maar vond het wel vervelend. Ik ga er toch vanuit dat ik ongesteld wordt hoor. Al hoop ik wel dat die wegblijft natuurlijk.