Dit is de eerste keer dat ik op dit forum kom. Ik ben 23 jaar. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en volgens mij ben ik zwanger. Foto staat in mijn album. Ik kan het nog niet geloven, weet nu niet zo goed of ik blij moet zijn ofniet. Ik heb het nog niemand verteld en zie er erg tegenop om het mijn vriend te vertellen. We hebben nog niet zolang een relatie en weet niet hoe hij nu over kinderen denkt.
Hoi allereerst welkom hier! Jeetje je bent dus onverwacht zwanger geraakt? Had je symptomen en ben je daarom gaan testen? Poeh heel moeilijk zeg.. Heel veel succes verder..
welkom alsnog wil ik je feliciteren met je zwangerschap! en hopelijk komt het allemaal goed met jou en je vriend,succes!
Je hoeft niet te twijfelen, de test is duidelijk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je vriend blij is met het nieuws.
hey meis, toch van harte gefeliciteerd! ik duim voor je dat je vriend heel blij is met de komst van jullie kindje. Liefs Roshi
Heel duidelijk zwanger! Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen meis.... Gefeliciteerd met jullie wonder! Sterkte en succes! -x-