Ik moet even mijn hart luchten hoor... Vanochtend hadden we weer een afspraak bij de verloskundige. Ik loop daar al sinds ik 8 weken zwanger ben, dus dit was niet de eerste keer dat ik daar kwam. De eerste keer dat je daar komt moet je de bijzonderheden van je eventuele vorige zwangerschappen en bevallingen doorgeven. Dit heb ik netjes gedaan. Zo goed mogelijk verteld over mijn bevalling van hel, en vermeld dat ik 1 liter bloed verloren was na de bevalling. 15 weken lang hoor ik daar niets over. Vandaag melde een andere verloskundige dat ik door mijn 1 liter bloedverlies eigenlijk niet thuis mag bevallen... Iets wat ik wel héél graag wil! Nu gaan ze daar dus overleggen wat er gaat gebeuren. Of ik thuis mag bevallen of niet... Ik heb al aangegeven dat die liter bloedverlies voornamelijk was gekomen door de laksheid van het ziekenhuis. Als zij eerder in hadden gegrepen, was het nooit zo ver gekomen! Nu maar hopen dat ik toch gewoon thuis mag bevallen. Waarom kan het nou nooit een gewoon mee zitten *haalt weer even adem*
Ik hoop voor je dat je inderdaad gewoon thuis mag bevallen. Helaas mag ik niet thuis bevallen, omdat ik 6 weken geleden een buikoperatie heb gehad en het litteken nog relatief vers is. Ik baal daar ook best wel van, dus ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt.