aangezien ik mijn eisprong duidelijk 2 dagen vroeger heb gekregen klopt mijn banner dus niet echt! heb maandag,dinsdag en woensdag zo ongeloofelijke felle menstruatiepijnen gehad,het trok helemaal door naar men benen! Ik dacht van oke,ze zijn daar!! Maar niks ook ni!Vandaag en gisteren had ik minder last,eigenlijk bijna niets.Heb steken en als ik nies doet het ook beetje pijn. En dan natuurlijk die aders op mijn borsten,maar ja bij dit weer heeft bijna iedereen er last van denk ik! ik ben zo kwaad vandaag,ik kan niks verdragen,en dan met dit weer ben ik nog eens doodmoe ook.en dan die vlagen van misselijkheid. Ik denk dat ze ieder moment gaan komen want ik heb superveel witte afscheiding(het loopt er precies uit,dit heb ik nog nooit meegemaakt) vorige maand was mijn eerste ronde en mijn cyclus was normaal dus 28 dagen. Ik wil niet testen en ga het ook niet doen,ben waarschijnlijk nog aan het ontpillen en heb geen zin een teleurstelling.Maar ik wou toch mijn hart eens luchten.Ik ben zelfs al bang dat ik nooit zwanger zal geraken groetjes natascha
Het kan ook nog heel goed positief zijn hoor! Bij mijn dochter ben ik halverwege de pilstrip gestopt, werd direct ongesteld, 4 weken later weer en dat was de laatste keer!!! Je kan dus gewoon tijdens het ontpillen zwanger worden en ik zou dus gewoon goede hoop hebben zonder mezelf gek te maken, als ik jou was...
Gezien je symptomen zou ik echt wel even een testje ertegen aan gooien hoor!! En gekkie toch...nu al denken dat je nooit zwanger kan worden...das niet nodig!! Liefs en gewoon ffkes testen meis! T kan wel eens raak zijn toch? Ninetje
Tuurlijk kan het raak zijn! Ik wacht nog tot maandag om te testen,op 2 dagen tijd kan er veel gebeuren. Ik twijfel heel erg omdat iedereen zo last heeft van de warmte,ik was bijvoorbeeld verslaafd aan koffie maar sinds een week drink ik het niet meer,het smaakt niet meer maar ja,bij zo warm weer! Maar ik hou jullie op de hoogte