Ons wondertje is geboren met 34.4 weken. Hij kreeg ongeveer een week of 6 na z'n geboorte last van krampjes. Dit werd steeds erger,wat had dat ventje een pijn Wij moesten voorzichtig zijn met z'n voeding. We hebben verschillende soorten geprobeerd en uiteindelijk reageerde hij op de Similac het beste. Maar met z'n ontlasting bleef hij moeite houden. Met 4 maanden ben ik hem een paar hapjes fruithap gaan geven. (Ik heb dit niet met het Cb overlegt. Ze weten hier vrijwel geen antwoorden op onze vragen ) Gelukkig reageerde hij daar prima op. Hij zit tot nu toe op een half potje ( we mochten geen verse fruithap geven, want bv de sinasappel was te scherp voor hem zei de kinderarts)en sinds 2 dagen doe ik er een halve liga door( voor baby's vanaf 4 maanden) Ons mannetje vindt het heerlijk. Hij krijgt verder nog 5x150 flesvoeding. Nu was ik vanmiddag op het Cb en moeten we overgaan op: 4 flessen van 200cc opvolgmelk (hij krijgt nu nog de van 0-6 maanden. waarvan 1 fles pap Verse fruithap of 1 heel potje. Groente En jawel een broodje! Hij mag geen liga door z'n fruithap, ze wil dat ik hem een broodkorstje geef Ik wist niet wat ik hoorde. Ik moest hem behandelen als een gezonde baby van bijna 6 maanden hij was niks geen prematuur meer! Ja, dat begrijp ik ook. Hij groeit prima en zijn onwikkeling gaat ook super goed gelukkig.Maar als ons zoontje zoveel problemen heeft gehad met z'n darmpjes, wat net pas 4 weken wat beter gaat, heb ik ook zoiets van, moet dit allemaal tegelijk? Ik ben er echt verbaasd over. Ik vraag me af wie hier ervaring mee heeft? Liefs van een verbaasde mussie
Je moet naar je eigen gevoel luisteren, JIJ bent de moeder! T CB komt met adviezen en wat je daarmee doet, moet je helemaal zelf weten hoor.. Ik hoor t altijd wél aan, misschien zit er iets tussen wat je uit wilt proberen.. maar t gaat t ene oor in en de andere uit. Ik mag Justin ook geen diksap geven, nou ammehoela anders komt ie niet aan zijn cc's en zóveel drinkt hij daar ook niet van. Ze kunnen mama's erg onzeker krijgen, vooral bij n eerste kindje. Doen wat JIJ dus t beste acht voor je uk! Succes.
Hoi meis, ja ik luister zeker naar mijn eigen gevoel. Maar je verwacht het gewoon niet. Ik had wel verwacht dat hij wat meer zou mogen, bv kwa fruithapje. Maar broodkorsten enz nou nee, nog maar even niet Liefs, mussie