Hi meiden, zoals jullie hebben kunnen zien ben ik zwanger maar aangezien wij dit nog tegen niemand willen vertellen pas als we een week of 12 zijn,zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om niks op onze site te zetten aub? Dank jullie wel,ik hoop dat jullie het begrijpen? Liefs Dais.. -x-
ik feliciteer je op een voorzichtige manier. hoop dathet deze keer goed komt. maar je kan ook even de site stil zetten tot 12 weken. dan kan niemand er wat op zetten. want niet iedereen lees dit.
Meid wat prachtig dat je zwanger bent. ik hoop dat alles goed zal gaan en dat je kunt gaan genieten. Dat heb je zeker verdiend.
gefeliciteerd! ik ben heel blij voor je! kan je je site niet zo instellen dat er even geen nieuwe berichten geplaatst kunnen worden? met een smoesje voor de familie natuurlijk! kan je er een beetje van genieten? je hebt trouwens vroeg een testje gedaan! liefs
meis,haal de link van Merel* anders even voor een paar weken uit je onderschrift!de meesten op het forum waar je contact mee hebt die weten wat er gebeurt is.dan loop je in ieder geval geen enkel risico! liefs
Dank je meiden! Ik heb de site idd onderaan weggehaal voor bepaalde tijd,niet aan gedacht,stom! Liefs Dais.. -x-
Daisy, Wij hadden ons gastenboek een tijdje op slot gezet, zodat niemand hierop kon kijken en schrijven.
Hi meis, ja dat komt omdat ik gewoon heel erg nieuwsgierig was vandaar! Ik dacht dat ik geen symptomen had(heb ik wel maar ik dacht door mijn aankomende ongie)maar die heb ik dus wel! Echt nooit gedacht hoor! En eigenlijk best wel snel weer \/ Liefs Dais.. -x-
Dat kan ik dus niet maken,mijn ouders en schoonouders en nog meer familie kijken nog iedere dag vandaar! Maar zo moet het ook wel lukken hoop ik! Thanks! -x-
Oh, wat fijn, gefeliciteerd! Maar inderdaad het handigst om tijdelijk de link weg te halen, als je een slot op je gastenboek zet, valt het misschien op of gaan mensen je mailen met 'het werkt niet.
wij hebben het dagboek de foto's etc openstaan maar alleen datgene waar mensen zelf wat kunnen schrijven dat was "in onderhoud" Dit omdat een tante erg enthousiast was en ons feliciteerde.