wij zitten tijdelijk bij een vriendin in der huis maar wij gaan er in november uit en nu heeft mijn vriend dus eten laten vallen over haar bank het is een licht bruine stoffe bank! pfff hoe krijg ik dat nou het er uit? alvast bedankt ik ben zo bang dat ik de bank verziek hahahaha
probeer het eens met goed doorgekookt water (ca. 15 minuten laten koken en daarna laten afkoelen totdat het handwarm is) Daarma wat groene biotex erin en met een wit washandje schoonmaken en daarna licht droogfohnen. Werkt bij onze bank ideaal.
Hoi Anstefay, ik zweer bij HG vlekkenspray. Dat kun je kopen bij de supermarkt, het is ideaal spul. Wij hebben een witte vloerbedekking en die is al drie jaar smetteloos, mede dankzij dit spul. succes er mee! Groetjes maris
In de wat gespecializeerde zakn kun je sitin kopen we kregen daar zelf de kluif vlekken van de hond mee van de bank. Het is schuim wat je erin moet laten trekken en dan met een droge doek haal je zo de vlek weg.
ik wilde net zeggen,,,,idd babydoekjes...! had echt een lekkere spuugvlek op de stoffen bank en billendoekje en hups er zo uit!
Als je niet gelijk de bank goed schoonmaakt (bv na baby-spuug) dan krijg je de vlek echt niet meer weg met een (wij noemen ze kontendoekje. Wij maken de bank een keer in de zoveel tijd schoon met Quick&Brite. Voor ons werkt dat super! Sterkte met het boenen!